تیم‌های فرش آرا و پالایش نفت بندرعباس امتیازات را تقسیم کردند

مشهد- ایرنا- دیدار تیم‌های فوتسال فرش آرای مشهد و پالایش نفت بندرعباس با نتیجه مساوی پنج، عصر پنجشنبه در مشهد پایان یافت.

به گزارش ایرنا، تیم فوتسال فرش آرای مشهد در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر در سالن ورزشی شهید بهشتی میزبان تیم پالایش نفت بندرعباس بود.

تیم فرش آرا پس از وقفه‌ای که به دلیل بازی‌های تیم ملی ایجاد شده بود، در هفته گذشته موفق شد با نتیجه پنج بر ۲ فولاد هرمزگان را شکست دهد و با انگیزه مضاعف در این دیدار خانگی پا به میدان گذاشت.

تیم میهمان نیز که هفته گذشته با نتیجه ۲ بر یک مقابل «کراپ الوند» شکست خورده بود، با هدف کسب امتیاز در دیداری خارج از خانه وارد مسابقه شد.

نیمه نخست این مسابقه با گل‌های «میثم برمشوری، نوید آذری و امیررضا خون جهان» با نتیجه سه بر صفر به نفع تیم میهمان به پایان رسید.

در نیمه دوم، «محسن محمدزاده سه گل، مسلم حیدری و حمیدرضا حسینی» هر کدام یک گل برای فرش آرا به ثمر رساندند. «برمشوری و امیرحسین دهقانی» نیز در این نیمه برای پالایش نفت گل زنی و دو تیم امتیازها را تقسیم کردند.

پیش از این مسابقه تیم میزبان با پنج امتیاز در رتبه سیزدهم و تیم پالایش نفت با ۱۵ امتیاز در رتبه چهارم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر قرار داشت.

تیم فرش آرا در دیدار بعدی خود روز سوم آبان با گهرزمین سیرجان و تیم پالایش نفت بندرعباس با فولاد زرند ایرانیان مسابقه خواهد داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha