گیتی‌پسند با شکست شهرداری ساوه صدرنشین ماند

اصفهان - ایرنا - تیم فوتسال گیتی‌پسند در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با نتیجه پنج بر چهار تیم شهرداری ساوه را شکست داد تا صدرنشینی‌اش در لیگ‌برتر را تداوم ببخشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در هشتمین دیدار در فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور شامگاه پنجشنبه در سالن ورزشی «پیروزی» اصفهان در حضور هواداران این تیم، به مصاف تیم شهرداری ساوه رفت و موفق شد پنج بر چهار به پیروزی برسد و جایگاه خود در صدر جدول رقابت ها را تثبیت کند.

در این دیدار، سعید احمدعباسی سه گل، محمد درخشانی و مسعود یوسف هرکدام یک گل برای گیتی پسند به ثمر رساندند.

چهار گل شهرداری ساوه را نیز سامان قزوینی پور، فرزاد رعیت،حمیدرضا مرادیان و حسین خدامی وارد دروازه گیتی پسند کردند.

با کسب پیروزی امشب گیتی‌پسند مقابل شهرداری ساوه، مدافع عنوان قهرمانی در پایان هفته هشتم با ثبت آمار فوق‌العاده هفت پیروزی و یک تساوی، شمار امتیازات خود را به عدد ۲۲ رساند و با یک بازی بیشتر نسبت به مس سونگون ورزقان و اختلاف پنج‌امتیازی با رقیب دیرینه‌اش، قاطعانه در صدر جدول ایستاد.

هم اکنون در پایان هفته هشتم گیتی پسند با 22 امتیاز و شهرداری ساوه با هشت امتیاز از هشت بازی، در رده های اول و نهم جدول لیگ برتر قرار دارند.

گیتی‌پسند با شکست شهرداری ساوه صدرنشین ماند

به گزارش ایرنا، امسال پس از سال‌ها، ۲ تیم فوتسال از اصفهان در لیگ برتر فوتسال مردان حضور دارند و نخستین شهرآورد فوتسال، امروز بین تیم‌های پالاش نفت و گیتی پسند در سالن ورزشی «شهدای پالایشگاه» شهرک شهید منتظری اصفهان برگزار شد.

تیم فوتسال مردان گیتی پسند اصفهان پنج بار به مقام قهرمانی و هفت بار به مقام نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران دست یافته‌ است.

این تیم در سال ۱۳۹۰ قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان آسیا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha