۲۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۳۲
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85631064
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه قاچاقچی در قزوین دستگیر شدند

۲۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۳۲
کد خبر: 85631064
سه قاچاقچی در قزوین دستگیر شدند

قزوین - ایرنا - پلیس قزوین در ۲ عملیات مختلف موفق شد سه قاچاقچی را در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی و مواد دخانی دستگیر کند.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس قزوین، در این ۲ عملیات‌ که روز پنجشنبه انجام شد، ۲ قاچاقچی در حوزه توزیع و عرضه سیگار و تنباکوی قاچاق و یک قاچاقچی نیز در حوزه حمل لوازم آرایشی و بهداشتی شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ داوود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین در خصوص دستگیری ۲ قاچاقچی مواد دخانی در قزوین بیان کرد: در راستای تداوم طرح های مقابله با خرید، فروش و عرضه کالای قاچاق، در پی گزارشی مبنی بر خرید و فروش سیگار و تنباکوی خارجی قاچاق در۲ واحد صنفی درشهر قزوین، بلافاصله بررسی صحت و سقم موضوع در دستورکار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از اخذ دستور قضایی به واحدهای صنفی موردنظر اعزام و در بازرسی از آنها، ۵۷ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار، هزار و ۱۳۰ بسته تنباکوی خارجی قاچاق و ۲هزار و ۲۳۸ قلم سایر مواد دخانی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بوده، کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالای کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ مهدی حاجیان راد، رییس پلیس امنیت اقتصادی قزوین نیز در خصوص دستگیری قاچاقچی لوازم آرایشی و بهداشتی تشریح کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر نگهداری لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق در یکی از شرکت‌های باربری شهر قزوین، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی به عمل آمده، تعداد ۲۰ هزار و ۸۴ قلم انواع لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق را کشف و در این رابطه نیز یک نفر را دستگیر کردند.

سرهنگ حاجیان راد با بیان این که کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را حدود سه میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و متهم جهت ادامه مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha