۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۱۸
کد خبرنگار: 5678
کد خبر: 85595991
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف انبار ۶۰ میلیاردی لوازم آرایشی قاچاق در قزوین

۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۱۸
کد خبر: 85595991
کشف انبار ۶۰ میلیاردی لوازم آرایشی قاچاق در قزوین

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی قزوین از کشف بیش از ۸۳ هزار قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال از یک واحد صنفی در استان خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس قزوین، سردار علی ابراهیمی روز شنبه اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فروش و عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز قاچاق در یکی از واحدهای صنفی قزوین، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام هماهنگی قضایی، ماموران انتظامی به همراه قاضی تعزیرات حکومتی و نماینده سازمان غذا و دارو به واحد صنفی مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن ۸۳ هزار و ۱۲۹ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه ارزش ریالی اقلام کشف شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجه قضایی معرفی شد.

۲ قاچاقچی البسه در تاکستان دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی قزوین نیز در ادامه از کشف ۷۷۷ قلم انواع لوازم جانبی موبایل و ۵۲۰ ثوب کاپشن زنانه قاچاق درشهرستان تاکستان و دستگیری ۲ نفر در این خصوص خبر داد.

سرهنگ داود عبدالمالکی اظهار کرد: ماموران یگان امداد شهرستان تاکستان در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل خودروهای عبوری در آزادراه قزوین - زنجان به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن، ۷۷۷ قلم انواع لوازم جانبی موبایل قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال که فاقد هرگونه مجوز گمرکی بود، کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: درعملیاتی دیگر ماموران انتظامی پاسگاه حسین آباد شهرستان تاکستان حین گشت زنی در حوزه استحفاظی، به یک دستگاه خودرو وانت پیکان مشکوک که پس از توقف خودرو و در بازدید به عمل آمده ازآن، تعداد۵۲۰ ثوب کاپشن زنانه قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال که فاقد هرگونه فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود، کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر شد.

سرهنگ عبدالمالکی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شدند خاطرنشان کرد: هموطنان در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha