جوادی: ورزشگاه تختی حائز تمام استانداردهای AFC است

تهران- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در خصوص تکمیل ورزشگاه تختی گفت: این ورزشگاه زیبا اکنون شرایط و استانداردهای لازم کنفدراسیون فوتبال آسیا را دارد.

به گزارش ایرنا، علی جوادی امروز (جمعه) در حاشیه مراسم گرامیداشت هفته تربیت بدنی در محل پارک چیتگر تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت هفته تربیت بدنی مراسم بسیار باشکوهی در مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس در حال برگزاری است. همچنین مراسم‌هایی در تمام شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود و اینجا باید از تمام مدیران شهرداری تهران تشکر کنم.

وی ادامه داد: ورزشکاران و فدراسیون‌ها حضور خوبی در همایش هفته تربیت بدنی داشتند و ما بیش از حد به این مراسم‌ها نیاز داریم. ما با حضور در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته تربیت، انزجار خود را از رژیم صهونیست اعلام کنیم و نشان دهیم که ایران بیش از هر زمان دیگری امن است.

جوادی در ادامه افزود: بازسازی ورزشگاه تختی بعد از یک دهه انجام شد و در این بازسازی اتاق مربیان، نیمکت‌های ذخیره، هفت کیلومتر فیبر نوری و نور ورزشگاه درست شد. در اواخر دولت شهید رئیسی تاکید زیادی بر توسعه و بازسازی این ورزشگاه شد و پیگیریه‌های احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان روند بازسازی آن را تسریع کرد.

وی یادآور شد: ورزشگاه تختی تهران اکنون به عنوان ورزشگاهی با استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا در اختیار مردم عزیز تهران است.

جوادی: ورزشگاه تختی حائز تمام استانداردهای AFC است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha