اسبقیان: توسعه ورزش همگانی تاکید جدی رهبر انقلاب است

تهران - ایرنا - معاون فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: توسعه ورزش همگانی تاکید جدی رهبر معظم انقلاب است و سیاست‌های دولت نیز در همین راستا است.

به گزارش ایرنا، سیدمحمد شروین اسبقیان صبح امروز (جمعه) در حاشیه مراسم گرامیداشت هفته تربیت بدنی در محل پارک چیتگر تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته تربیت بدنی و ورزش را به ملت قهرمان ایران و رهبر معظم انقلاب تبریک عرض می‌کنم. امروز اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با همکاری فدراسیون ورزش‌های همگانی برنامه خوبی را برای ایجاد نشاط و شادابی و نهادینه کردن ورزش، در پارک چیتگر تهران تدارک دیدند.

وی افزود: آنچه که مسلم است شعار سال در حوزه ورزش همگانی را باید این قرار بدهیم که ورزش یک امر جدی است. رهبر معظم انقلاب، در دیداری که خدمتشان بودیم این را عنوان کردند که همه باید ورزش کنند. اینکه همه باید ورزش کنند یک پیام دارد؛ چرا همه باید ورزش کنند؟ چرا که ورزش باعث سلامتی و ایجاد نشاط و شادابی است.

اسبقیان تصریح کرد: توسعه ورزش همگانی تاکید جدی رهبر معظم انقلاب است و سیاست‌های دولت نیز در همین راستا است. رئیس جمهور خود از ورزشکاران بودند و مرتب به موضوع ورزش تاکید دارد و وزیر ورزش هم در راستای توسعه ورزش همگانی و جدی گرفتن ورزش همگانی، به تمامی ادارات کل، فدراسیون‌ها و مدیریت‌های تحت نظارت دستور ویژه دادند که ورزش را باید نهادینه کنیم.

وی با اشاره به برگزاری مراسم هفته تربیت بدنی در پارک چیتگر تهران تصریح کرد: این نمایشی که امروز من دیدم از مردان، بانوان، نوجوانان، جوانان و افراد مسن جلوه زیبایی از تحرک و حرکت بود که اداره کل استان تهران زحمت کشید و آن را اجرا کرد. به طور قطع سیاست‌ وزارت ورزش این است که این برنامه‌ها استمرار داشته باشد و قطعا با مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران (علی جوادی) جلسات جدی‌تری خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم که به صورت ماهانه، این برنامه‌ها در بخش‌های مخلتف تهران و سراسر ایران اسلامی برگزار شود.

معاون وزیر ورزش ادامه داد: ضمن اینکه امروز در کل کشور همین برنامه را داریم با این هدف که جامعه ما باید پویا، بانشاط و خوشحال باشد و این نمونه‌ای از نشاط و خوشحالی مردم عزیز تهران در یک بخشی از تهران بود که باعث سرافرازای و خوشحالی بنده حقیر به عنوان خدمتگزار ورزش کشور و مسئول ستاد هماهنگی هفته تربیت بدنی بود. از شهرداری تهران، نیروهای انتظامی، اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش‌های همگانی نیز تشکر می‌کنم و قطعا تلاش خواهیم کرد که چنین برنامه‌هایی را برای ورزش همگانی توسعه دهیم چرا که رهبر عزیز همواره تکیه به مردم دارند و تاکید دارند که باید کاری کنیم که مردم با نشاط باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha