ورزشگاه تختی آماده برگزاری دیدارهای لیگ است/ ۱۸۳۱ برنامه ورزشی در تهران برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: مشکلی در خصوص چمن ورزشگاه تختی وجود ندارد. با توجه به اینکه چمن فعلی در فصل گرمسیری قابل استفاده است بنا داریم با کاشت بذر چمن سردسیری قابلیت بازی‌ها را در نیمه دوم سال فراهم کنیم.

به گزارش ایرنا، علی جوادی روز شنبه در مراسم آیین آغاز فعالیت‌های ورزشی درون مدرسه‌ای و افتتاحیه مسابقات ورزشی دانش آموزان در مدرسه سروش تهران، اظهار داشت: خدارا شاکرم که در سومین روز هفته تربیت بدنی با حضور وزیر آموزش و پرورش تلفیقی از توسعه ورزش را با آموزش و پرورش در سطح مدارس برگزار خواهیم کرد. اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به مناسبت هفته تربیت بدنی یک هزار و ۸۳۱ برنامه ورزشی در حوزه‌های مختلف از جمله فرهنگی، هنری و اجتماعی با همکاری معاونت جوانان در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم با این رویکرد ورزش را در سطح مدارس توسعه دهیم.

وی بیان کرد: همچنین طی ۲ روز گذشته توانستیم شاهد حضور خانواده ووشو در پل طبیعت و پیاده‌روی همگانی در سطح پایتخت باشیم و بنا داریم تا در هفته تربیت بدنی رویدادها و برنامه‌های این چنینی را داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران همچنین به آخرین اقدامات در خصوص چمن ورزشگاه تختی تهران نیز اشاره کرد و توضیح داد: مشکلی در خصوص چمن ورزشگاه نیست، بلکه پیشتر نیز اعلام کرده بودیم با توجه به اینکه چمن فعلی در فصل گرمسیری قابل استفاده است بنا داریم با کاشت بذر چمن سردسیری قابلیت برگزاری بازی‌ها را تمامی فصول فراهم کنیم. از هفته گذشته کاشت بذر جدید شروع شده و تا سه هفته آینده چمن سردسیری در ورزشگاه تختی به بهره‌برداری می‌رسد.

جوادی همچنین در خصوص ورزشگاه آزادی نیز گفت: در حال حاضر شرکت توسعه و تجهیز اقدامات خوبی را برای بازسازی مجموعه ورزشی آزادی تهران انجام داده تا این مجموعه ورزشی بتواند ۴۰ تا ۵۰ سال دیگر خدمات ورزشی ارائه دهد.

وی ادامه داد: امیدواریم با آمادگی ورزشگاه تختی نیز شاهد برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال در این استادیوم باشیم. در حال حاضر تمامی امکانات ورزشگاه از جمله نور، اتاق VAR، چمن، اسکوربرد و رختکن با استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا مهیا شده و هیچ مشکلی برای برگزاری دیدارهای ملی و لیگ برتری در آن وجود ندارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha