۲۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۵
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85631400
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بجنورد: مردم ایران همواره حامی جبهه مقاومت هستند

بجنورد-ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: حمایت از مردم غزه و لبنان تکلیف انسانی است و مردم ایران اسلامی همواره حامی جبهه مقاومت هستند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: جبهه حق با محوریت نظام جمهوری اسلامی ایران به میدان آمده و امروز فرهنگ مقاومت در دنیا گسترش یافته است.

وی افزود: پشت سر اسرائیل تمام استکبار و زورگویان قرار گرفته و جبهه مقاومت حامی غزه است و اکنون مظلومان جهان دلگرم حمایت های نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

حجت الاسلام نوری با اشاره به سفر وزیر امور خارجه به لبنان گفت: این سفر در حالی بود که هواپیمایی در فرودگاه بیروت نمی نشست، خطر بمباران فرودگاه بیروت وجود داشت اما او شجاعانه به لبنان سفر کرد و با حزب الله و مسوولان آن کشور مذاکره کرد.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: همچنین رییس مجلس نیز هدایت هواپیما را برعهده گرفت و در لبنان حضور یافت، این موارد کم اهمیت نیست و سبب دلگرمی مردم لبنان و جبهه مقاومت و افزایش شجاعت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: مهمتر از این موارد حضور مقام معظم رهبری در نماز جمعه نصر است، ایشان پس از عملیات وعده صادق ۲ در میان نمازگزاران حاضر شدند و این نشان از شجاعت و غیرت دارد.

حجت الاسلام نوری با تاکید بر اینکه حمایت از مظلوم تکلیف قانونی است، گفت: کشورهای اسلامی موظف به حمایت از مظلومان در غزه هستند.

وی گفت: برادران دینی ما در لبنان و غزه نیازمند کمک هستند از این رو باید هر شخصی باید در حد توان به آنها یاری برساند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha