۲۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۰
کد خبرنگار: 2051
کد خبر: 85631428
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه اراک: راهی جز مقاومت مقابل اسرائیل وجود ندارد

اراک - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: راهی جز مقاومت مقابل رژیم سفاک و تروریست اسرائیل وجود ندارد و همه کشورهای مسلمان باید جبهه مقاومت را در این مسیر پشتیبانی کنند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اراک در مصلی بیت‌المقدس این شهر، افزود: صهیونیست‌ها به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند و از هر فرصتی برای ترور و جنایت استفاده می‌کنند، بنابراین باید با مقاومت گسترده این رژیم جعلی را شکست دهیم.

وی ادامه داد: براساس آیات و روایات مقاومت در برابر جبهه کفر هنگامی که مزین به اصول، ایمان و آمادگی برای فداکاری باشد، به اذن خدا پیروز خواهد بود.

امام جمعه اراک بیان کرد: حملات گسترده رژیم اسرائیل به غزه و لبنان به تمام معنا جنگ نسل‌کشی است، و در این شرایط مسلمانان وظیفه دارند با هر ظرفیتی که در اختیار دارند، جبهه مقاومت را پشتیبانی کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار کرد: بسیاری از کشورهای جهان و نهادهای بین‌المللی انفجارهای اخیر در لبنان را محکوم و بر لزوم کاهش تنش‌ها در منطقه تاکید کرده‌اند اما رژیم صهیونیستی بر هیچ اصول و قائده انسانی پایبند نیست و با پشتیبانی آمریکای جنایتکار و برخی کشورهای غربی هر روز دامنه جنایات خود را گسترده‌تر می‌کند.

وی اضافه کرد: فلسطین مسئله مشترک جهان اسلام است و شیعه و سنی باید برای آزادی آن و قدس شریف تلاش کنند.

صادرات کلید توسعه اقتصادی است

امام جمعه اراک با اشاره به ۲۹ مهر و روز صادرات گفت: تولید، صادرات و قطع وابستگی می‌تواند کشور را در مسیر توسعه پایدار قرار دهد و منابع موجود باید در این مسیر بکار گرفته شود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: اهمیت تولید و لزوم توجه، حمایت و پشتیبانی هر چه بیشتر از این بخش موضوع مهمی است که سایر بخش‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد و از این منظر باید کلیدی‌ترین مولفه‌ها مد نظر بوده و در قالب گفتمانی هدفمند برای اصلاح ساختار اقتصادی و رونق تولید تلاش شود چراکه با به گردش درآمدن چرخ‌های تولیدی کشور، بسیاری از مسایل و بحران‌های فعلی اقتصادی جامعه حل می‌شود.

وی ادامه داد: توسعه پایدار، بالا رفتن نرخ بهروری و تولید ناخالص ملی و ارزش افزود بالا تنها با سرمایه گذاری در بخش تولید محقق می شود و بالندگی این بخش نیز وابسته به سرمایه گذاری در آموزش نیروی انسانی کارآفرین و دلسوز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha