اسرائیل با شهادت یاران مقاومت به اهداف خود نمی رسد

آستارا - ایرنا - امام جمعه آستارا گفت: اسرائیل و هم پیمانانش بدانند با شهادت یاران مقاومت در ایستادگی ملت قهرمان و پیروز جبهه مقاومت خدشه‌ای وارد نخواهد شد و به اهداف شومش نخواهد رسید.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا صالحیان در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان آستارا اظهارکرد: اسرائیل با چراغ سبز آمریکا دست به جنایات بی‌شماری در غزه و لبنان می‌زند و همواره برای بقای خود مردم بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشد.

وی افزود: ایران اسلامی طبق سال‌های گذشته همراه و هم صدا با مظلومان عالم در کنار مردم لبنان و فلسطین است و نخواهد گذاشت حق آنان پایمال شود.

امام جمعه شهرستان آستارا ادامه داد: سفر رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر امور خارجه به کشور لبنان نشان از اقتدار و بی باکی مردم و مسئولان کشورمان دارد و پیامی به دشمنان اسلام است که ما هیچ هراسی از آنها نداریم و تا جان در بدن داریم پای اسلام و مظلومان جهان می ایستیم.

حجت الاسلام صالحیان بیان کرد: تخریب مدارس، بیمارستان‌ها و خانه‌های مردم در غزه و لبنان به اسرائیل درجه و رتبه‌ای نخواهد داد و آنها بدانند هرچه قدر در این گردابی که درست کرده اند برای خود دست و پا بزنند بیشتر غرق خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی بدانند اگر ما بخواهیم از تجهیزات نظامی قدرتمند خود علیه اسرائیل استفاده نماییم دیگر نام و نشانی از جنایتکار بزرگ یعنی اسرائیل در جهان نخواهد ماند و نابود خواهد شد.

امام جمعه شهرستان آستارا تصریح کرد: جوانان و نوجوانان ما آگاه باشند دشمنان به دنبال فریب و انحراف آنان از مسیر درست خود هستند؛ دشمنان اسلام نمی‌خواهند جوانان ما با معنویت آشنا شوند و همچنین از گوشه نشینی و عدم مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی،سیاسی و اقتصادی آنان استقبال می‌کنند؛پس بدانید و آگاه باشد تا در بازی شوم آنها وارد نشوید و به دنبال فعالیت و مشارکت در مسائل دینی، اجتماعی و اقتصادی باشید.

حجت الاسلام صالحیان تاکید کرد: شهرستان آستارا با بیش از شش هراز ورزشکار ظرفیت مناسبی برای سوق دادن جوانان به ورزش و تربیت پهلوانان و قهرمانانی برای ایران اسلامی دارد؛لذا باید ادارات مرتبط در این خصوص اقدامات مناسب و تاثیر گذاری را انجام دهند تا مبادا این ظرفیت به فراموشی سپرده شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha