اسرائیل دچار فروپاشی اقتصادی و سیاسی شده است

آستارا - ایرنا - امام جمعه شهرستان آستارا گفت: اسرائیل دچار فروپاشی اقتصادی و سیاسی شده است و برای بقاء خود دست به هر جنایتی می زند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا صالحیان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان آستارا اظهاکرد: اسرائیل با جنایاتی که در غزه و لبنان انجام می دهد هر روز در بین مردم آزادی خواه جهان منفورتر و به نابودی خود نزدیک‌تر می‌شود.

وی افزود: جنایتکاران در غزه و لبنان به جنگ رسانه ای روی آورده اند و با خفگانی که در اراضی اشغالی درست کرده اند، نمی گذارند ابعاد تخریب های حمله ایران به مردم نشان داده شود و از طرفی جنایات خود را با مظلوم نمایی سرپوش می گذارند.

امام جمعه شهرستان آستارا ادامه داد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری در مقابل اسرائیل هر اقدامی که لازم باشد، انجام خواهیم داد و از هیچ قدرتی در دنیا ترسی نداریم و نخواهیم گذاشت مظلومی در جهان بدون حامی بماند.

حجت الاسلام صالحیان بیان کرد: خدمت به مردم باید از مهمترین دغدغه های همه مسئولان باشد و افتخار کنند که خداوند این موهبت را به آنها داده که بتوانند مشکلی از مسائل مردم را حل نمایند.

وی تصریح کرد: امروز یکی از مهمترین خدماتی که باید انجام داد در حوزه مسائل فرهنگی است و باید در خصوص بالابردن سطح فرهنگی مردم از هیچ اقدامی فروگذار نکرد و این امر وظیفه همه دستگاه های اجرایی و فرهنگی است.

خطیب جمعه آستارا خاطرنشان کرد: باید همه مردم همسو و هماهنگ با جامعه عمل و حرکت کنند و از این رو یکی از راهکارهای مهم حل مسائل امر به معروف و نهی از منکر است.

حجت الاسلام صالحیان اعلام کرد: مسئولان مرتبط باید در خصوص قیمت برنج که محصول منطقه و استان است اقدامات عملی داشته باشند و بر نرخ ها نظارت کنند تا کشاورزان در زمینه فروش آن دغدغه ای نداشته باشند و در زمان فروش با بازار سیاه و غیره مواجه نشوند.

وی تاکید کرد: عدم مدیریت صحیح در زمینه تولید محصولات کشاورزی و فروش مناسب آنها باعث خواهد شد تا زمین های کشاورزی تغییر کاربری داده و تولید ما با مشکل مواجه شود و این امر با دستورات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی منافات دارد؛ امیدواریم مسئولان مرتبط اقدامات عملی شایسته انجام دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha