«یحیی سنوار» فرمانده‌ای شجاع بود که در میدان به شهادت رسید

تهران-ایرنا- جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در واکنش به ترور یحیی سنوار بیانیه‌ای صادر و ترور رهبران حماس توسط رژیم صهیونیستی را نشان دهنده ضعف این رژیم در برابر نیروهای مقاومت توصیف کرد.

به گزارش روز جمعه ایرنا، در این بیانیه آمده است: "به برادران مجاهدمان در حماس، شهادت «یحیی سنوار» رئیس دفتر سیاسی این جنبش مقاومت اسلامی را تبریک می‌گوییم؛ شجاع‌مردی که همچون دیگر فرماندهان شهید، در میادین نبرد همواره پیشتاز بود و عقب نمی‌نشست.

پاداش حرکت در مسیر جهاد، شهادت است و مسیر شرافتمندانه محور مقاومت، خط مبارکی است آغشته به خون‌های مطهر که زمینه رهایی از بند اشغالگری را فراهم می‌کند.

اشغالگران که ضعف‌هایشان بر جهانیان آشکار شده، اکنون با ترفند ترور، بر شکست‌های میدانی خود سرپوش می‌گذارند.

این مصداقی است از کلام سید مقاومت، شهید نصرالله، که رژیم صهیونیستی را سست‌تر از خانه عنکبوت توصیف کرد.

بار دیگر تأکید می‌کنیم که تا آزادی قدس و پاکسازی آن از نجاست وجود صهیونیست‌ها، هم در گفتار و هم در عمل، شانه‌به‌شانه برادران‌مان در جنبش حماس ایستادگی خواهیم کرد. "

معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس عصر جمعه اعلام کرد که یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی این جنبش مقاومت فلسطین در اقدام تروریستی روز پنجشنبه رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

خلیل الحیه تأکید کرد: یحیی سنوار پس از خروج از زندان به جانفشانی های خود ادامه داد تا اینکه به طوفان عظیم(عملیات طوفان الاقصی) رسید.

وی افزود: سنوار تداوم راه کاروان شهدای بزرگ همچون احمد یاسین موسس جنبش حماس است. خون شهدا راه ما را نورانی و روشن می کند و انگیزه ای برای مقاومت وثبات خواهد بود.

الحیه خاطرنشان کرد: تا زمان برپایی دولت فلسطین بر تمام خاک این کشور و تعیین قدس اشغالی به عنوان پایتخت، جنبش حماس راه خود را ادامه خواهد داد. شهادت یحیی سنوار و رهبران قبل از وی، به جنبش ما قدرت و صلابت بیشتری می دهد.

وی تاکید کرد که سنوار هیچ گاه به جبهه های نبرد پشت نکرد و درحالی که در خط مقدم صفوف نبرد بود و در مواضع مختلف جنگی حضور می یافت، به شهادت رسید.

معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس همچنین گفت: اسرای رژیم صهیونیستی تنها با توقف کامل تجاوزها به نوار غزه و خروج کامل از آن و خروج زندانیان فلسطینی از زندان ها، به خانه باز خواهند گشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha