فرماندهان جبهه مقاومت، تربیت شده دوران سخت هستند

تبریز- ایرنا- رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی با بیان اینکه حماس و جبهه مقاومت همچنان زنده هست و با تمام توان ادامه خواهد یافت، گفت: فرماندهان جبهه مقاومت، تربیت شده دوران سخت بوده و تمام شدنی نیستند طوری که همیشه در کنار مردم غزه و فلسطین حضور دارند و هیچگاه مردم را تنها نمی‌گذارند.

علیرضا نوین روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی، فرماندهان مقاومت در لبنان و فلسطین را شناسایی کرده و در طول ۲ ماه گذشته شاهد شهادت این عزیزان هستیم.

وی افزود: شهادت شهید یحیی السنوار به عنوان فرمانده و مجاهد قهرمان جبهه مقاومت که ۲۲ سال در زندان رژیم صهیونیستی متحمل سختی‌های فراوان شده بود، دور از انتظار نبود که نهایت زندگی‌اش به همرزمان مقاومتش بپیوندد زیرا که همیشه در خط مقدم بوده و البته جز شهادت، زیبنده او نبود.

نوین با بیان اینکه شهادت هیچ خللی در مقاومت اسلام مقابل اشغالگران وارد نمی‌کند، گفت: آمریکا و اروپا که با سلاح و پول به رژیم صهیونیستی کمک می‌کنند تا عمر کوتاهش با جنایات همراه باشد، در آینده پاسخگو به عنوان شریک این جنایات خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی نسبت به کشتار مردم مظلوم، بی تفاوت نخواهد بود، اظهار کرد: مکتب حاج قاسم سلیمانی، سیدحسن نصرالله، اسماعیل هنیه و یحیی السنوار در سلسله شهدای مقاومت ادامه خواهد داشت و امثال محمود عباس که به خاطر چند روز پست و مقام، تماشاچی این کشتار هستند یا کشورهای مسلمانی که به خاطر منافع خود نوکر آمریکا و غرب شده‌اند، باید شرمگین شوند.

وی ادامه داد: برخی کشورهای مسلمان منطقه، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و به مردم مظلوم کمک نمی‌کنند و بیانیه نمی‌دهند در حالی که از امت اسلامی انتظار می‌رود تا در کنار برادران دینی مظلوم خود باشند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز شاهد اوج ایثار و فداکاری در غزه و لبنان هستیم و امیدواریم خون آنها به پیروزی جبهه مقاومت که مقابل ابرقدرت‌های دنیا ایستاده‌اند، ختم شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران از نظر مادی و معنوی برای پیروزی جبهه مقاومت تمام تلاش خود را بکار می‌گیرند و برای شهدای این جبهه که به درجه رفیع کمال انسانی رسیده‌اند، اجر اخروی آرزومند هستند.

به گزارش ایرنا، یحیی سنوار، (متولد ۱۹۶۲، در اردوگاه خان یونس) مجاهد، مبارز، نویسنده، رمان‌نویس و مترجم فلسطینی طی ۲۲ سال اسارت در زندان های رژیم صهیونیستی، رمان خار و میخک را به زبان عبری (منتشر شده به سال ۲۰۰۴) رمان شکوه (منتشر شده در سال ۲۰۱۰) را نوشت و ۵ کتاب را از عبری و انگلیسی به عربی ترجمه کرد.

او که فارغ التحصیل دانشگاه اسلامی غزه در رشته مطالعات عربی بود، از سال ۱۹۸۲ (۱۳۶۱ خورشیدی) چند بار توسط رژیم صهیونیستی دستگیر شد، از فرصتی که در زندان داشت برای یادگرفتن زبان عبری، همچنین ترجمه به این زبان و از این زبان و شناخت بیشتر جامعه اسرائیل استفاده کرد.

رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای رسمی مدعی شد که یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس را در جریان بمباران منطقه‌ای در غزه، به شهادت رسانده است.

خلیل الحیه، معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس نیز روز جمعه خبر شهادت یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس توسط رژیم صهیونیستی در نوار غزه را تایید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha