حاجی میرزایی: جبهه مقاومت با شهادت فرماندهان قوی‌تر می شود

تهران - ایرنا - رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان این که باید حق فلسطینیان گرفته شود، تاکید کرد: جبهه مقاومت با شهادت یحیی سنوار قوی‌تر و استوارتر می‌شود.

محسن حاجی میرزایی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا، درباره شهادت یحیی سنوار گفت: تجربه گذشته نشان داده که با شهادت این فرمانده‌ها، جبهه مقاومت قوی‌تر و استوارتر می‌شود.

رئیس دفتر رئیس جمهور افزود: رژیم صهیونیستی یکبار منطقه ضاحیه را با خاک یکسان کرد ولی دوباره این منطقه با اقدامات شهید سیدحسن نصرالله قوت گرفت. بار دیگر به ضاحیه حمله کردند که این راه اشتباه است و قطعا پاسخ جبهه مقاومت را خواهند دید.

وی با تاکید بر اینکه باید حق فلسطینی‌ها احقاق شود، خاطرنشان کرد: باید کسانی که به مردم فلسطین ستم کردند به نتیجه ستم خود برسند.

به گزارش ایرنا، یحیی سنوار، (متولد ۱۹۶۲، در اردوگاه خان یونس) مجاهد، مبارز، نویسنده، رمان‌نویس و مترجم فلسطینی طی ۲۲ سال اسارت در زندان‌های رژیم صهیونیستی، رمان خار و میخک را به زبان عبری (منتشر شده به سال ۲۰۰۴) رمان شکوه (منتشر شده در سال ۲۰۱۰) را نوشت و پنج کتاب را از عبری و انگلیسی به عربی ترجمه کرد.

او که فارغ التحصیل دانشگاه اسلامی غزه در رشته مطالعات عربی بود، از سال ۱۹۸۲ (۱۳۶۱ خورشیدی) چند بار توسط رژیم صهیونیستی دستگیر شد، از فرصتی که در زندان داشت برای یادگرفتن زبان عبری، همچنین ترجمه به این زبان و از این زبان و شناخت بیشتر جامعه اسرائیل استفاده کرد.

رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای رسمی مدعی شد که یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس را در جریان بمباران منطقه‌ای در غزه، به شهادت رسانده است.

خلیل الحیه، معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس نیز روز جمعه خبر شهادت یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس توسط رژیم صهیونیستی در نوار غزه را تایید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha