۱۰ مجتمع مسکونی ناایمن در شهرری شناسایی شده‌است +فیلم

شهرری - ایرنا - رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری منطقه ۲۰ تهران (شهرری) گفت: امسال کمیته ایمنی، ساختمان‌های این منطقه را در ۲ فاز شامل ۱۲۰ ساختمان بررسی و ۱۰ مجتمع مسکونی را پرخطر، بحرانی و ناایمن اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، محمد خوشی روز شنبه در حاشیه بازدید فرماندار ویژه شهرستان ری و شهردار منطقه۲۰ تهران (شهرری) از پایگاه ویژه و پایگاه معین ۱۳ آبان ری با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده این اداره در سال جاری و برنامه های آتی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در خصوص گسترش و تقویت نیروهای داوطلب واکنش اضطراری محلات (دوام)در زمانهای بحران پرداخت و اظهار داشت: این منطقه با هفت ناحیه با جمعیتی بالغ بر ۴۵۰ هزار نفر و گستره ای بیش از ۱۷۰ کیلومتر مربع یکی از مناطق حساس در زمان بحران و حوادث طبیعی و غیرطبیعی است.

۱۰ مجتمع مسکونی ناایمن در شهرری شناسایی شده‌است +فیلم

وی افزود: در سال جدید در سه ماه توانستیم با حمایت های شهردار منطقه ۲۰ و کمک و همکاری معاونتها و نواحی منطقه ۱۰ مانور ویژه را در مجتمع های ارکیده، ولیعصر، گلستان، خاتم الانبیاء و مجتمع بهار شهرری اجرا کنیم.

رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شهرداری منطقه ۲۰ تهران خاطر نشان کرد: در سال جدید با ابلاغ سازمان بحران شهر تهران پویش شهر آماده را در دستور کار داریم که در سالهای گذشته در سازمانهای هلال احمر، آتش نشانی و شهرداری بطور جداگانه آموزشهایی را به شهروندان می دانند ولی در این پویش با تدبیر رئیس سازمان بحران این سه مجموعه با همکاری های به طور هماهنگ آموزشهای خود را در سطح مدارس و محلات انجام می دهند.

۱۰ مجتمع مسکونی ناایمن در شهرری شناسایی شده‌است +فیلم

خوشی ادامه داد: در حال حاضر تعداد ۳۰ پویش را در سطح منطقه انجام داده ایم که اثرات بسیار خوبی را در بالا بردن سطح آگاهی های شهروندان در زمان بروز بحران داشته است.

این مسئول یادآور شد: یکی از مهمترین کارهایی که در دستور کار داریم بحث بازدید و تجهیز سوله های تجهیزات در زمان بحران است که در حال حاضر ۱۱ سوله در سطح منطقه داریم و بروز رسانی آنها باهدف ارزیابی تجهیزات و ادوات انبارهای پایگاه های مدیریت بحران برای استفاده در شرایط بحرانی و امدادرسانی مطلوب تر به شهروندان در مواقع بحران و کاهش خسارات جانی و مالی در حوزه مدیریت بحران انجام می گیرد.

شهرداری منطقه ۲۰ (شهرری) دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

این منطقه در جنوبی ترین نقطه شهری واقع شده است و از شمال به بزرگراه آزادگان، از شرق به بزرگراه امام علی (ع)، از جنوب به بزرگراه آوینی و از غرب به مبارک‌آباد و صالح‌آباد محدود می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha