سی امین دوره مسابقات رفاقت مهر هلال احمر خراسان رضوی در حال برگزاری است

مشهد- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: سی امین دوره مسابقات رفاقت مهر در استان میان منتخبان کانون‌های جوانان، دانشجویی، طلاب و روستایی با رویکرد جدید استعداد یابی جوانان در حال برگزاری است.

دکتر سید علی منیری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات در ۲ بخش امدادی (امداد و کمک‌های اولیه، سی.پی.آر، بانداژ، حمل مصدوم و اسکان اضطراری) و غیر امدادی(نرم افزار و زبان انگلیسی) برگزار شد.

وی با اشاره به این که مسابقات رفاقت مهر در رده سنی ۱۸ تا ۳۵ سال برگزار می شود ادامه داد: در مرحله استانی این دوره ازرقابت‌ها ۲۰۰ نفر از جوانان منتخب شعب استان در قالب گروه‌های عام المنفعه و بشردوستانه با هدف ارتقای توانایی‌های جسمی و روحی در تیم‌های امدادی و در گزینه های اسکان اضطراری، حمل، سی.پی.آر، ارزیابی و بانداژ و پانسمان به صورت تئوری و عملی کارگروهی و دانش فنی خود را تمرین کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: در پایان مسابقات، یک تیم پنج نفره از مردان و یک تیم پنج نفره از بانوان که بیشترین امتیاز را در آزمون‌های کتبی و عملی کسب کرده‌اند به مسابقات کشوری که در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد اعزام می‌شوند.

منتخبان مسابقات زبان انگلیسی و نرم افزار نیز همراه با تیم امدادی در مسابقات کشوری رفاقت مهر که از تاریخ اول تا هشتم آبان ماه جاری در اردوگاه مهر بندر انزلی برگزار می شود با منتخبان سایر استان ها به رقابت خواهند پرداخت.

سی امین دوره مسابقات رفاقت مهر در استان خراسان رضوی از ۲۵ مهر ماه آغاز شده است و تا پایان این ماه ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha