۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۱۵
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85633264
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نخستین گروه عمره‌گزاران اردبیلی عازم سرزمین وحی شدند

اردبیل - ایرنا - مدیر حج و زیارت استان اردبیل از شروع مجدد اعزام‌های عمره مفرده از این استان خبر داد و گفت: نخستین گروه از زائرین این استان با ظرفیت ۲۵۶ نفر از فرودگاه اردبیل عازم جده شدند.

ابراهیم احدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: زائرین بیت‌الله الحرام شب گذشته در قالب سه کاروان با ظرفیت ۲۵۶ نفر( ۱۲۸ نفر مرد و ۱۲۸ نفر زن) با بدرقه مدیر حج و زیارت از فرودگاه اردبیل عازم سرزمین وحی شدند.

مدیر حج و زیارت استان اردبیل اضافه کرد: مدت اقامت زائرین در مدینه منوره پنج روز و در مکه مکرمه نیز پنج روز خواهد بود 

احدی با بیان اینکه این گروه از زائرین عصر هشتم آبان ماه به کشور باز خواهند گشت، گفت: پرواز بعدی عمراه سوم آذرماه است و برابر برنامه‌ریزی های سازمان حج و زیارت، اعزام‌های عمره‌گزاران از استان اردبیل تا پایان سال جاری ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به استقبال مردم از ثبت‌نام در کاروان‌های عمره ادامه داد: کاروان‌های مهر تا آذرماه استان اردبیل تکمیل شده است و به محض ایجاد ظرفیت و کاروان‌های جدید مراتب از طریق سایت حج و زیارت استان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیر حج و زیارت استان اردبیل با بیان اینکه در محدوده زمانی مهر تا سوم آذرماه هفت کاروان عمره از اردبیل راهی سرزمین نور هستند،اضافه کرد: ۶ کاروان با پرواز اردبیل و یک کاروان فوق‌العاده نیز از فرودگاه تبریز مشرف خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha