تجمع پرسنل اتفاقات آب در رفسنجان/مدیر آبفا: مشکل کارگران معترض رفع شد
عکس آرشیوی

کرمان - ایرنا - تعدادی از پرسنل و کارگران واحد اتفاقات آب یا بخش پیمانکاری مرتبط در رفسنجان در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و حق بیمه خود تجمع کرده بودند که مدیر آب و فاضلاب شهرستان می‌گوید مشکل این معترضان پیگیری و رفع شده است.

به گزارش ایرنا این تجمع روز گذشته در مقابل واحد اتفاقات آب شهرستان رفسنجان انجام شده است؛ اتفاقات آب، برق یا گاز از جمله واحدهایی حساس و مهم به شمار می روند که در صورت بروز حادثه یا هرنوع مشکل فوریتی برای شهروندان، باید به‌موقع در محل حاضر شوند و رفع مشکل کنند که در صورت بروز مشکل در خدمات‌رسانی این واحد، می تواند حجم خسارت ها و مشکلات را شدت بخشد.

در کلیپی که از روز گذشته در رسانه های محلی منتشر می‌شود، کارکنان واحد اتفاقات رفسنجان مدعی هستند طی چند ماه اخیر، نه تنها حقوق آنان به‌موقع یا به اندازه پرداخت نشده، بلکه مشکل بیمه و اختلال در روند درمانی نیز داشته اند و برای امرار معاش به مشکل خورده اند.

یکی از این افراد در این کلیپ همچنین ادعا کرده هرگاه می‌خواهند نسبت به این وضعیت اعتراض کنند با تهدید اخراج مواجه می‌شوند؛ حال آنکه مسئولان آبفا می گویند در تعامل با پیمانکار درصدد رفع مشکل هستند.

حسین چرخ انداز مدیر آبفا شهرستان رفسنجان روز یکشنبه به دنبال پیگیری خبرنگار ایرنا در این باره توضیح داد: تعدادی از نیروهای معترض این واحد زیرپوشش شرکت پیمانکاری بودند که با پرداخت حق بیمه، مشکل حقوق کارگران نیز رفع شد.

وی با بیان اینکه حق بیمه این افراد را پیمانکار باید پرداخت کند، اظهار داشت: ما صورت‌وضعیت ها را ارسال کرده‌ایم و پیمانکار باید آن را پرداخت کند، حق بیمه این افراد نیز تا پایان مرداد ماه پرداخت شده است.

شهرستان رفسنجان در فاصله ۱۰۰ کیلومتری شمال مرکز استان کرمان قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha