توزیع بیش از هفت هزار بسته آموزشی به مددجویان توسط بهزیستی مازندران

ساری - ایرنا - مدیرکل بهزیستی مازندران از توزیع بیش‌از هفت هزار بسته ملزومات آموزشی بین دانش‌آموزان نیازمند زیرپوشش این نهاد حمایتی و خدماتی در استان خبرداد.

فریبا بریمانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، این ملزومات آموزشی را شامل دفتر، خودکار، مداد، مداد رنگی، دیگر لوازم آموزشی و کیف مدرسه به ارزش ۶۳ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تهیه ملزومات آموزشی برای دانش آموزان نیازمند همسو با اجرای پویش "همه حاضر" و در راستای ایفای مسوولیت اجتماعی بهزیستی مازندران برای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند زیرپوشش تامین و بین آنان توزیع شده است.

وی با اشاره به اهمیت حمایت از دانش‌آموزان نیازمند زیرپوشش بهزیستی، اظهار کرد: به همت خیران و مردم نوعدوست مازندران و با تمهیدات در نظر گرفته شده، تمام دانش آموزان نیازمند و زیرپوشش بهزیستی استان، امسال بسته تحصیلی رایگان دریافت کردند.

وی تصریح کرد: ملزومات آموزشی شامل نوشت افزار در بین دانش‌آموزان دارای معلولیت، فرزندان زنان سرپرست خانوار، کودکان امداد بگیر، فرزندان مقیم مراکز شبه خانواده، کودکان کار و خیابان و در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم سراسر استان توزیع شد.

توزیع بیش از هفت هزار بسته آموزشی به مددجویان توسط بهزیستی مازندران

مدیرکل بهزیستی مازندران خاطر نشان کرد: بهزیستی مازندران با اجرای این پویش، بخشی از برنامه های جامع خود را برای کمک به بهبود شرایط تحصیلی دانش آموزان نیازمند زیرپوشش و کم برخوردار و همچنین در ایجاد فرصت های برابر آموزشی، عملیاتی کرده و تلاش می‌شود با کمک خیران و مردم نوعدوست، امکانات آموزشی لازم برای دانش‌آموزان زیرپوشش این نهاد حمایتی و خدماتی فراهم شود تا هیچ‌ دانش آموزی به دلیل کمبود امکانات از تحصیل باز نماند.

بریمانی از همراهی همیشگی خیران و همکاری آن‌ها در اجرای پویش "همه حاضر"، قدردانی و ابراز امیدواری کرد با ادامه این حمایت‌ها، بتوان نیازهای آموزشی و معیشتی دانش‌آموزان را به شکل بهتری برآورده کرد.

بهزیستی مازندران ۱۶۲ هزار خانوار با ۳۶۰ هزار نفر جمعیت را زیرپوشش دارد.

بهزیستی مازندران ۶۲ هزار معلول را زیرپوشش دارد و معلولان جسمی حرکتی با ۲۷ هزار نفر بیشترین تعداد معلولان زیر پوشش این نهاد حمایتی در استان را به خود اختصاص داده اند، این نهاد همچنین ۱۳ هزار معلول کم توان ذهنی، بیش از هفت هزار معلول نابینا و هفت هزار و ۴۳۰ معلول ناشنوا و کم شنوا، ۶ هزار و ۵۰۰ بیمار روانی مزمن و ۷۳۰ معلول صوت و گفتاری را در مازندران زیرپوشش دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha