۳۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۹
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85634440
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خدمات حمایتی به زندانیان قزوین ۴۰ درصد افزایش یافت

قزوین - ایرنا - مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی قزوین از افزایش خدمات حمایتی به زندانیان و خانواده آن‌ها در سال جاری خبر داد.

فرهاد بهرامی روز دوشنبه در هشتمین نشست هیات مدیره انجمن حمایت از زندانیان قزوین، اظهار کرد: با کمک انجمن حمایت از زندانیان قزوین، خدمات حمایتی، فرهنگی و آموزشی به زندانیان و خانواده آنها رشد ۴۰ درصدی داشته و انتظار داریم با راه حل‌های کاربردی و رایزنی‌های جامع، ارایه خدمات به این قشر آسیب دیده بیش از پیش توسعه یابد.

وی تاکید کرد: اکثر خانواده زندانیان از قشر محروم هستند و اگر برای حمایت از آنها اقدامی صورت نگیرد، آسیب‌های جدی تری خانواده را تهدید خواهد کرد.

بهرامی ضمن تشکر از حمایتهای بی دریغ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین بیان کرد: برای حمایت و پشتیبانی بهتر خانواده‌ها و همچنین اصلاح و بازپروری زندانیان، نیازمند بهره گیری از همه ظرفیت‌ها به ویژه انجمن حمایت از زندانیان و گروه‌های جهادی و مردم نهاد هستیم.

گفتنی است: در پایان این نشست با حمایت بانک سپه استان قزوین به ۳۵۰ خانواده زندانی نیازمند بسته حمایتی به ارزش ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اهدا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha