انضباط سازمانی وجلب رضایت مردم اهداف بازدیدهای سرزده استاندار کهگیلویه وبویراحمد

یاسوج- ایرنا- استاندار کهگیلویه وبویراحمد در نخستین گام از بازدیدهای سرزده از دستگاه های مختلف اجرایی و خدماتی به سراغ اداره کل بهزیستی رفت و ضمن سرکشی از اتاق ها و بخش های اداری با مراجعه کنندگان و معلولان و جامعه هدف این نهاد حمایتی نیز از نزدیک گفت وگو کرد و در جریان مسایل و مشکلات انها قرار گرفت.

یدالله رحمانی در این بازدید اظهار داشت: هدف از این بازدیدها مچ گیری نیست و در راستای سیاست ها و راهبردهای دولت چهاردهم است.

انضباط سازمانی وجلب رضایت مردم اهداف بازدیدهای سرزده استاندار کهگیلویه وبویراحمدوی افزود: برخی مشکلات مطرح شده از سوی مراجعان و جامعه هدف بهزیستی که در استان ققابل حل باشد با هماهنگی دستگاه های مختلف اجرایی و مجموعه استانداری پیگیری خواهیم کرد.

وی یادآور شد: یکی از مشکلات اصلی در استان و به ویژه رد سطح جامعه هدف بهزیستی و مراجعان در بازدید امروز مربوط به اشتغال بود که این مهم نیز به طور ویژه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رحمانی یادآور شد: هدف اصلی دراین راستا کمک به بهبود وضعیت خدمات رسانی و رضایت مندی بیشتر مردم است.

انضباط سازمانی وجلب رضایت مردم اهداف بازدیدهای سرزده استاندار کهگیلویه وبویراحمد

وی یکی از شاخص های مثبت و تاثیرگذار در این بازدیدها را ارتباط مستقیم و کلامی با کارکنان در سطوح مختلف اداری و ارباب رجوع ها ذکر کرد.

وی بیان کرد: فضای فیزیکی موجود این اداره کل در شان یک دستگاه اجرایی نیست و مشکلات زیادی را برای کارکنان و ارباب رجوع ایجاد می کند.

وی تصریح کرد: نبود امکانات، تجهیزات و یا کمبود اعتبار نباید بهانه ای برای کم کاری و سهل انگاری دستگاه ها در انجام وظایف ذاتی خود به مردم شود.

انضباط سازمانی وجلب رضایت مردم اهداف بازدیدهای سرزده استاندار کهگیلویه وبویراحمد

وی گفت: دستگاه های مختلف باید با استفاده از تمامی امکانات، ظرفیت ها و وضعیت موجود به مردم خدمت کنند و بهانه کردن کمبود اعتبارات و امکانات به هیچ وجه مورد پذیریش و قابل توجیه نیست.

عملکرد مدیرکل و کارکنان بهزیستی و حضور به موقع و پاسخ گویی به ارباب رجوع را نیز رضایت بخش دانست و خواستار اهتمام ویژه این نهاد حمایتی نسبت به قشر معلول و توان خواه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha