۳۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۴
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85634771
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف بیش از ۲۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق در طبس  

۳۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۴
کد خبر: 85634771
کشف بیش از ۲۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق در طبس  

بیرجند- ایرنا- فرمانده انتظامی طبس از کشف ۲۵۰ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عباس حسنی روز دوشنبه اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه"ده محمد" طبس، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه سواری ال ۹۰ که از یزد به سمت تربت حیدریه در حال حرکت بوده مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماًموران در بازرسی از خودرو مذکور، ۲۵۰ هزار و ۴۰۰ نخ انواع سیگارخارجی قاچاق و فاقد مجوز کشف کردند که برابر اعلام کارشناسان، ارزش محموله کشف شده بالغ بر چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس تصریح کرد: در همین رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

وی یادآور شد: قاچاق از عوامل ناامنی اقتصادی است و تلاش برای مبارزه با قاچاقچیان کالا در دستور کار پلیس قرار دارد و با عوامل قاچاق به شدت و برابر قانون برخورد خواهد شد.

سوخت قاچاق در زیرکوه متوقف شد

فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه نیز از کشف سه هزار ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراورده های نفتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ هادی سلمانی اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان زیرکوه در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیونت تانکردار مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودرو، سه هزار ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه افزود: مأموران در این خصوص یکدستگاه خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که وی به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha