لیگ برتر بسکتبال؛ پیروزی نفس‌گیر طبیعت برابر نفت در دیداری پرحاشیه

تهران- ایرنا- تیم بسکتبال طبیعت اسلامشهر در دیداری پرحاشیه برابر پالایش نفت آبادان به برتری دست یافت.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با جدال تیم‌های طبیعت اسلامشهر و پالایش نفت آبادان از ساعت ۱۵ در شرایطی در تالار بسکتبال برگزار شد که سرمربی یونانی تیم ملی از نزدیک نظاره‌گر این دیدار بود.

در این بازی که با حضور اندک هواداران طبیعت آغاز شد، شاگردان مهران شاهین‌طبع در این تیم شروع خوبی نداشتند و نفتی‌ها موفق‌تر عمل کردند. کوارتر اول این دیدار با نتیجه ۱۷ بر ۱۰ به سود نفت به پایان رسید تا تیم‌ها شانس خود را در کوارتر دوم امتحان کنند.

در کوارتر دوم باز هم نفتی‌ها بهتر عمل کردند و برغم تلاش بازیکنان طبیعت و کاهش فاصله امتیازی نیمه نخست، این بازی در کوارتر دوم با نتیجه ۳۲ بر ۲۹ به سود پالایش نفت آبادان به پایان رسید.

در ابتدای کوارتر سوم این دیدار کادر فنی و بازیکنان تیم پالایش نفت آبادان در اعتراض به اخراج حامد حدادی و نحوه داوری برای لحظاتی زمین بازی را ترک کردند اما دوباره به میدان بازگشتند. آنها در کوارتر سوم هم ۱۷ بر ۱۳ برنده شدند تا بازی ۴۹ بر ۴۲ شود.

در کوارتر چهارم، طبیعت در فاصله یک دقیقه مانده به پایان بازی موفق شد نتیجه را تغییر دهد و در پایان ۶۶ بر ۶۴ به برتری دست یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha