شلیک موشک های دوربرد حزب الله به فلسطین اشغالی/ پروازهای فرودگاه بن گورین مختل شد + فیلم

تهران- ایرنا- رسانه‌های صهیونیستی از شلیک موشک‌های دوربُرد حزب‌الله به فلسطین اشغالی و به صدا درآمدن آژیرهای خطر در شهرک‌های صهیونیست‌نشین خبر دادند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، رسانه‌های صهیونیستی از شلیک موشک‌های دوربُرد حزب‌الله به فلسطین اشغالی و فعال شدن سامانه پدافند هوایی «پیکان» گزارش دادند.

بر اساس این گزارش، آژیرهای خطر در «کاتسرین» در جولان اشغالی به صدا درآمد و رسانه‌های صهیونیستی از حمله راکتی به جنوب جولان اشغالی خبر دادند.

همچنین صدای انفجارهای مهیب در حیفا، کاتسرین و عیمک حولا شنیده شد.

آژیرهای خطر همچنین در زرعیت، شتولا، شومیراه و افن مناحیم در الجلیل غربی و شرق نهاریا به صدا درآمد.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در جولان اشغالی و نهاریا از بیم نفوذ پهپادهای حزب‌الله خبر دادند.
بر اساس گزارش این رسانه‌ها، آژیرهای خطر همچنین در «سنیر» واقع در اصبع الجلیل، «میروم» در شمال جولان اشغالی و «نهاریا» واقع در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد.

در همین ارتباط جنبش حزب‌الله لبنان ویدیوئی از حمله راکتی به شهرک صهیونیست‌نشین «روش بینا» و شهر اشغالی صفد منتشر کرد.

برخی رسانه‌ها نیز از توقف پروازها در فرودگاه بن گورین بنابه دلایل امنیتی خبر دادند و افزودند که دستوراتی در خصوص تغییر مسیر پروازها به مقصد تل‌آویو تا اطلاع ثانوی صادر شده است.

همچنین اداره فرودگاه بن گورین اعلام کرد که نیروهای هوایی رژیم صهیونیستی به دلیل تشخیص یک موضوع مشکوک خواستار توقف فرود و پرواز هواپیماها در این فرودگاه به مدت نیم ساعت شد.

برخی رسانه‌ها نیز گزارش دادند که حزب‌الله با ۵ پهپاد فرودگاه بن گورین را هدف قرار داد و به همین دلیل دستور توقف فعالیت این فرودگاه صادر شد و رژیم اشغالگر مدعی است که این پهپادها را رهگیری کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین گزارش دادند که انتظار می‌رود حزب‌الله استفاده از پهپادها را افزایش دهد که دلیل آن دشوار بودن شناسایی و رهگیری‌ پهپاد یا دقت آنهاست.

این رسانه‌ها همچنین گزارش دادند که فعالیت فرودگاه بن گوریون به دلیل وجود یک شی‌ء مشکوک در آسمان متوقف شد و دوباره فعالیت آن ازسر گرفته شد.

بر اساس این گزارش، آژیرهای خطر همچنین در «کریات شمونه» واقع در فلسطین اشغالی و حومه آن نیز به صدا درآمد.

از سوی دیگر حزب‌الله اعلام کرد که موشک‌های زمین به هوا به سمت هواپیماهای دشمن بر فراز منطقه الزهرانی در جنوب لبنان شلیک کرده و آن‌ها را وادار به ترک آسمان لبنان کرده است.

حملات گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف جنوب لبنان از دوم مهر ماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

جنبش حزب‌الله لبنان نیز در واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی و هدف قرار دادن غیرنظامیان، شهرها و روستاهای جنوب لبنان، مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را هدف حملات موشکی و پهپادی قرار داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha