۳۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۵۳
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85635087
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح هزار و ۱۹۷ واحدی مسکن دولتی سقز ۳۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

سنندج- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری سقز گفت: طرح یکهزار و ۱۹۷ واحدی نهضت ملی مسکن این شهرستان ۳۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که باید روند تکمیل آن شتاب گیرد.

به گزارش ایرنا، لقمان ایازی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای مسکن شهرستان سقز اظهار کرد: متقاضیان باید آورده های مالی خود را سریعا پرداخت کنند تا روند تکمیل این طرح شتاب گیرد.

وی افزود: تاخیر در آورده مالی و تامین نقدینگی نه تنها باعث کندی پیشرفت فیزیکی طرح می شود بلکه هزینه های ساخت را هم افزایش می دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری سقز ادامه داد: تعداد متقاضیان مسکن ملی در سقز ۳۵ هزار نفر است و تاکنون برای هفت هزار نفر زمین شناسایی شده است.

ایازی بر شناسایی زمین های مستعد تاکید کرد و گفت: به محض تامین زمین مقدمات واگذاری به متقاضیان فراهم می شود تا آماده سازی و سپس تهیه نقشه و واگذاری به پیمانکار و ساخت واحدها آغاز شود.

تامین زیرساخت ها توسط دستگاه های خدمات رسان، رعایت سرانه و سطوح در محدوده زمین های مدنظر برای مسکن ملی، رعایت سرانه ورزشی و دیگر فضاها در بحث نهضت ملی مسکن، تامین زمین و رفع معارضان بخشی از زمین ۱۱۲ هکتاری از طریق مراجع قضایی و ضرورت مشارکت مالی متقاضیان از دیگر مواردی بود که مطرح شد.

از دیگر مطالب مطرح شده در این جلسه این بود که طرح یکهزار و ۱۹۷ واحدی نهضت ملی مسکن در شهرستان سقز در قالب ۴۶ بلوک با پیشرفت کلی فیزیکی ۳۱ درصد بزرگترین طرح نهضت ملی مسکن استان کردستان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha