۹ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۴۰
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85613489
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زمینه تشکیل تعاونی مسکن کارگران در کردستان فراهم می‌شود

سنندج- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: مقدمات تشکیل تعاونی و معرفی کارگران فاقد مسکن به اداره کل مسکن و شهرسازی فراهم خواهد شد.

به گزارش ایرنا، فرزاد پیشکاری شامگاه دوشنبه در بازدید از شرکت های پیش تنیده و سبک لوله نوین در سنندج اظهار کرد: برای استفاده از ظرفیت طرح ملی مسکن برای خانه‌دار کردن کارگران فاقد مسکن استان کردستان تلاش می‌کنیم .

وی به اهمیت جایگاه تولید و صنعت در کشور و استان کردستان اشاره کرد و ضمن تقدیر از کارگران و مدیران این واحد تولیدی، افزود: تفاوتی بین کارگر و کارفرما وجود ندارد و هر دو در یک مجموعه و درکنار هم برای تولید، رشد، اعتلای کشور و توسعه اقتصادی تلاش می کنند و از ارکان اصلی اقتصاد در کشور هستند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه جامعه نیازمند افراد خلاق، مبتکر و کارآفرین است، اضافه کرد: رونق اقتصادی با سرمایه گذاری در عرصه های صنعت و تولید به دست خواهد آمد و با این کار، چرخه اقتصاد کشور به حرکت در آمده و جوانان با اشتغال در این واحد ها، تشکیل خانواده داده و زندگی جریان خواهد یافت.

زمینه تشکیل تعاونی مسکن کارگران در کردستان فراهم می‌شود

پیشکاری ادامه داد: واحدهای تولیدی کوچک، پرچم استان کردستان را در بهره وری، تولید، اشتغال و شکوفایی اقتصادی استان در کشور بالا برده اند و توسعه اقتصادی کشور مرهون تلاش ها و مجاهدت های کارگران است.

وی با اشاره به جایگاه کارگر از منظر دین اسلام، گفت: در آموزه‌های دینی کارگران جایگاه والایی دارند و توجه به آنان همواره از سوی بزرگان دین مورد تاکید قرار گرفته است.

شرکت پیش تنیده برای ۱۰۰ نفر مستقیم و ۱۵۰ نفر غیر مستقیم و همچنین شرکت سبک لوله نوین برای ۴۰ نفر به صورت مستقیم و ۷۰ نفر غیر مستقیم ایجاد اشتغال کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha