۱ آبان ۱۴۰۳، ۸:۳۰
کد خبر: 85635324
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ثبت بارش ۱۱۲ میلی متری باران در نوشهر

۱ آبان ۱۴۰۳، ۸:۳۰
کد خبر: 85635324
ثبت بارش ۱۱۲ میلی متری باران در نوشهر

ساری - ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران بیشترین بارش ثبت شده از عصر دیروز تاکنون به میزان ۱۱۲ میلی متر در نوشهر اعلام کرد.

حسینعلی محمدی روز سه شنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: بیشترین میزان بارندگی در استان از عصر دیروز تا صبح امروز ۱۱۲ میلی متر و در نوشهر ثبت شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون در استان گزارش خسارت ناشی از بارش باران شدید نشده است، افزود: بیشتر شاهد آبگرفتگی معابر و خیابان‌های شهری در پی بارندگی هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با عنوان اینکه سامانه بارشی همچنان در استان حاکم است از هم استانی‌ها خواست تا از ترددهای غیرضرور و سفر به مناطق کوهستانی و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز داشته باشند.

به گزارش ایرنا، هواشناسی مازندران با اشاره به تقویت سامانه سرد بارشی، نسبت به آبگرفتگی معابر، جاری شدن سیلاب و خطر رانش زمین و ریزش سنگ در مناطق مختلف این استان هشدار داد.

ثبت بارش ۱۱۲ میلی متری باران در نوشهر

هواشناسی استان از روز شنبه هفته جاری با صدور هشدار سطح نارنجی، زمان فعالیت این سامانه را از عصر دوشنبه تا اواخر وقت چهارشنبه هفته جاری و منطقه اثر آن را در سطح استان اعلام و پیش بینی کرد که آسمان این استان در طی این مدت با بارش متناوب باران، گاهی رگبار و رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید، کاهش محسوس دما و در برخی مناطق با تگرگ و در مناطق سردسیر کوهستانی نیز با بارش برف همراه خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha