۱ آبان ۱۴۰۳، ۱۱:۵۹
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85635629
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار بروجرد: ایران با آمادگی کامل در مقابل ظلم ایستاده است

بروجرد - ایرنا - فرماندار بروجرد گفت: ایران اسلامی با آمادگی کامل در همه زمینه ها در مقابل استکبار و ظلم و ستم ایستاده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسلم مرادی روز سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس که در سالن جلسات فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: هدف ما نابودی اسراییل است که در این راستا باید اقناع سازی افکار عمومی صورت گیرد و به آن به عنوان یک ماموریت ملی نگاه شود.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری رزمایش الی بیت المقدس ۱۵ که دهم و یازدهم آبان ماه در ۲ سطح شهرستانی و استانی برگزار می شود، افزود: این رزمایش در واقع یک تمرین آمادگی است که باید با همکاری همه با نگاهی عملیاتی برگزار شود.

فرماندار بروجرد بیان کرد: این رزمایش علاوه بر اینکه نوعی تمرین و آمادگی است با پوشش رسانه ای مناسب قدرت نیروهای مسلح ما به خوبی نشان داده می شود.

مرادی اضافه کرد: جبهه مقاومت با پشتیبانی تمام مسلمانان جهان به‌زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود، در مقطعی از تاریخ به سر می‌بریم که می‌خواهیم این رژیم غاصب را نابود کنیم که برای این هدف باید در تمام زمینه ها همکاری و آمادگی مناسبی داشته باشیم.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد ادامه داد: رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس ۱۵ با حضور بسیجیان آبان‌ماه در ۲ قسمت شهرستانی و استانی برگزار می‌شود.

سرهنگ نورالدین نیازی پور افزود: در شرایط حساس منطقه ای قرار داریم به طوری که جبهه مقاومت و استکبار در مقابل یکدیگر قرار دارند، دشمن با ترور فرماندهان حماس و حزب الله می خواهد به اهداف مورد نظر خود برسد ولی جبهه مقاومت با یاری خداوند بزودی پیروز خواهد شد.

وی گفت: خون شهیدان جبهه مقاومت باعث شده که محبوبیت آنها در جهان بیشتر شود، کودکان و زنان بی‌گناه غزه و لبنان مورد ظلم و ستم رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند و افکار عمومی جهان از جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها آگاه شدند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد بیان کرد: رزمایش استانی و شهرستانی الی بیت‌المقدس آبان‌ماه با حضور ۳۰ هزار نفر از بسیجیان در شهرستان بروجرد و مرکز استان لرستان جهت آمادگی در سطح گردان‌های سازمان‌یافته بسیج برگزار می‌شود.

سرهنگ نیازی اضافه کرد: از همه ظرفیت شهرستان بروجرد برای برگزاری رزمایش استفاده خواهیم کرد، انتظار می رود همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در این راستا همکاری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha