گشت تعزیرات حکومتی یزد بر شرکت‌های سرویس مدارس نظارت می‌کنند

یزد- ایرنا - کارشناس مسئول گشت های مشترک تعزیرات حکومتی یزد از نظارت و بازرسی بر شرکت های سرویس مدارس در یزد خبر داد و گفت: با متخلفان بدون هیچ مماشاتی برخورد می‌شود.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی یزد، "محمد امید نژاد" گفت: گشت های سیار تعزیرات حکومتی به همراه نماینده پلیس راهور، نماینده استانداری، نماینده اداره حمل و نقل و مسافر شهرداری و بازرسان دستگاه های نظارتی بر شرکت های سرویس مدارس و زیر مجموعه های آن را مورد نظارت و بازرسی قرار می دهند.

کارشناس مسئول گشت های مشترک تعزیرات حکومتی یزد افزود: گشت های مشترک تعزیرات حکومتی به همراه دستگاههای نظارتی و سازمان تاکسیرانی بر شرکت های سرویس مدارس نظارت و بازرسی کرده و شرکت هایی که اقدام به گرفتن وجه اضافه بر تعرفه نموده باشند با تشکیل پرونده از طرف دستگاه های نظارتی به شدت و بدون هیچ مماشاتی برخورد خواهد شد.

امید نژاد تصریح کرد : با توجه به گزارشات رسیده از سوی اولیا دانش آموزان مبنی بر تخلف گرفتن وجه اضافه بر تعرفه برخی از شرکت ها که پس از بازرسی و تحقیقات لازم اگر تخلف محرز شد نسبت به تشکیل پرونده و رسیدگی خارج از نوبت در تعزیرات حکومتی آغاز خواهد شد تا در جهت رفع دغدغه اولیا دانش آموزان با این شرکت های متخلف برخورد لازم و بازدارنده صورت گیرد .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha