صهیونیست‌ها اشتباه کنند، متضرر اصلی هستند 

تهران-ایرنا- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر رژیم صهیونیستی اشتباهی کند متضرر اصلی آنها خواهند بود. 

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی ایرنا، علاء الدین بروجردی در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید یحیی سنوار که صبح امروز سه‌شنبه اول آبان در دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بدون تردید شهادت یحیی سنوار در جبهه مقاومت اثر دارد؛ اما اثر آن مثبت و موجب اقتدار بیشتر خواهد بود.

وی گفت: دیدیم که در این فاصله کوتاه یکی از سران نظامی رژیم صهیونیستی به هلاکت رسید این آغاز کار است و این حرکتی که رژیم صهیونیستی شروع کرده و سران جبهه مقاومت را به شهادت می رساند از جمله اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله، یحیی سنوار و شهید نیلفروشان اثری در اقتدار جبهه مقاومت تاثیر نخواهد گذاشت بلکه حماس قوی تر خواهد شد و روحیه انتقام جویی تقویت می شود.

وی افزود: اینکه مقاومت امروز خانه نخست وزیر منحوس رژیم اشغالگر را می زند، نشان می‌دهد که قدرتشان بیشتر شده و بدون تردید شهادت سنوار اقتدار بیشتر جبهه مقاومت را در پی دارد.

بروجردی بیان کرد: پس از انجام دو عملیات وعده صادق ۱ و ۲، وزیر خارجه کشورمان اعلام کرد که به آنها گفتیم اگر اشتباهی را صهیونیست‌ها انجام دهند، پاسخ ما جدی‌تر خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه دنیا می‌داند تمام مراکز نظامی آن‌ها در تیررس موشکی ما هستند اگر اشتباه کنند متضرر اصلی آن ها هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha