آماده باش راهداران نمین در گردنه حیران

اردبیل - ایرنا - سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نمین گفت: چهار تیم راهداری به صورت نوبتی در راهدارخانه‌های این شهرستان و گردنه حیران مستقر شده و آماده خدمات‌رسانی به مسافران و رانندگان هستند.

مهدی سلیمان‌زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کشیک‌های راهداری در شهرستان نمین مشخص شده‌اند و برای مواجهه با هرگونه وضعیت آب وهوایی، امکانات و تجهیزات بسیج و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

وی افزود: به لحاظ ضرورت تامین تردد ایمن و روان در زمان بارش‌ها و با توجه به آخرین گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر بارش‌های جوی، تمهیدات لازم برای مدیریت بحران‌ و عملیات راهداری اندیشیده شده است.

عضو شورای اداری شهرستان نمین تصریح کرد: با توجه به احتمال بارش برف و یخ‌زدگی سطح جاده‌ها، آماده‌باش تیم‌های راهداری این شهرستان تا پایان ناپایداری جوی ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، گذر از گردنه حیران که در حدفاصل استان‌های گیلان و اردبیل واقع شده در هوای سرد برفی احتیاط بیشتری می‌طلبد ، هر سال راهداری های گیلان و اردبیل برای خدمات‌رسانی به در راه ماندگان و تسهیل عبور و مرور وسایط نقلیه در گردنه حیران مستقر می‌شوند.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل ، سامانه سرد و بارشی تا صبح پنجشنبه در استان فعال خواهد بود و در ۲ روز آینده در بیشتر مناطق استان به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی تداوم بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

شهرستان نمین در ۳۰ کیلومتری اردبیل و در حاشیه جاده گیلان - اردبیل واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha