۲ آبان ۱۴۰۳، ۸:۲۶
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 85636511
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امدادرسانی به ۳۸ مسافر گرفتار در برف و کولاک شهرستان نمین

اردبیل- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر نمین به ۳۸ نفر از سرنشینان خودروهای گرفتار در برف و کولاک این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، حمید قویدل روز چهارشنبه گفت: با توجه به بارش برف و کولاک در گردنه‌ حیران شهرستان نمین از اواخر روز گذشته یک تیم‌ عملیاتی هلال احمر متشکل از سه نجاتگر با یک خودرو امدادی به یاری حادثه‌دیدگان شتافتند.

وی افزود: برهمین اساس در پی تماس مردمی‌ با معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل مبنی بر بارش برف و کولاک و گرفتار شدن یک دستگاه خودرو اتوبوس به دلیل نقص فنی و چند خودرو دیگر در برف و کولاک، نیروهای امدادی این جمعیت برای کمک در محل حادثه حاضر شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان کرد: تاکنون به چهاردستگاه خودرو گرفتار شده شامل یک دستگاه اتوبوس و سه دستگاه خودرو سواری در برف و کولاک توسط نجاتگران خستگی‌ناپذیر این جمعیت امدادرسانی شده است.

وی با بیان اینکه در بین حادثه‌دیدگان خودرو اتوبوس ۲۸ تخته پتو، ۲۸ بطری آب معدنی و ۲۸ بسته بیسکویت توزیع شد، اضافه کرد: تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان اردبیل به صورت آماده‌باش در تمام محورهای ارتباطی استان آماده خدمات‌رسانی به هموطنان هستند.

قویدل عنوان کرد: هم‎وطنان می‌توانند در صورت بروز حوادث احتمالی برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی می‌توانند با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

بارش رحمت الهی که از روز گذشته در مناطق مختلف استان اردبیل آغاز شده است، از نیمه شب دیشب به صورت برف ادامه یافت و در حال حاضر بارش برف در مناطق مختلف استان ادامه دارد.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر در شمال‌غربی ایران همجوار با استان‌های گیلان، آذربایجان‌شرقی و زنجان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha