ضربات سنگین مقاومت فلسطین به ارتش رژیم صهیونیستی + فیلم

تهران- ایرنا- همزمان با حملات مداوم ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه و به ویژه محاصره شمال این باریکه، رزمندگان مقاومت با انجام عملیات‌های متعدد، تلفات و خسارات سنگینی را به اشغالگران وارد کردند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس با انتشار تصاویری اعلام کرد که با انفجار یک بمب قوی یک تانک مرکاوا ارتش رژیم صهیونیستی را در محله تل‌الزعتر در جبالیا منهدم کرد.

القسام اعلام کرد که این تانک به همراه مهمات داخل آن توسط رزمندگان مقاومت منهدم شد.

شاخه نظامی حماس همچنین در بیانیه‌ای اعلام کرد که ۲ دستگاه بولدوزر نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را با خمپاره «تاندوم» و راکت «یاسین ۱۰۵» و بمب «شواظ» در منطقه «الفالوجا» در غرب اردوگاه «جبالیا» واقع در شمال نوار غزه منهدم کرده است.

القسام اعلام کرد که یک بولدزر نظامی دشمن صهیونیستی از نوع «D۹» را نیز با یک بمب در خیابان «الصفطاوی» در شمال شهر غزه هدف قرار داده و آن را منهدم کرده است.

گردان‌های شهدای الاقصی نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای دشمن اسرائیلی مستقر در محور «نتزاریم» را با موشک‌های کوتاه برد کالیبر ۱۰۷ هدف قرار دادیم.

در همین راستا، رسانه‌های عبری نیز از هلاکت یک نظامی صهیونیست در جریان درگیری‌های نوار غزه خبر دادند.

«دنیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز به کشته شدن یک سرباز از گردان ۵۰ تیپ ناحال بر اثر آنچه «حادثه عملیاتی» در نزدیکی غزه نامید، اذعان کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز امروز اعلام کرد از زمان آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر ۲۰۲۳، تعداد ۵ هزار و ۴۳ افسر و سربازش در غزه و مرزهای فلسطین اشغالی با لبنان زخمی شده‌اند که حال ۷۴۸ تن از آن‌ها وخیم است.

به گزارش ایرنا، مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) عملیات غافلگیرکننده منحصربه‌فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین در نزدیکی غزه آغاز کرد و ضمن تصرف پایگاه‌های ارتش اسرائیل، ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت.

پس از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط مقاومت فلسطین در هفتم اکتبر، مقامات رژیم صهیونیستی در همان روز و به گمان اینکه می‌توانند طی چند روز، گروه‌های مقاومت را نابود کنند و در نتیجه، غزه را تحت تصرف خود درآورند، اقدام به آغاز حملات هوایی شدید به مناطق مختلف این باریکه کردند.

طی این مدت ۷۰ درصد از منازل و زیرساخت‌های نوار غزه در این جنگ به شدت تخریب شد و محاصره رقت بار و بحران انسانی شدید در کنار قحطی و گرسنگی بی‌سابقه، جان ساکنان این منطقه را تهدید می‌کند اما با وجود همه این جنایت‌ها، رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است که پس از حدود ۱۲ ماه جنگ، هنوز نتوانسته به اهداف خود یعنی نابود کردن جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه برسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha