طرح ملی "بانو توانا" با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در یزد افتتاح شد

یزد- ایرنا- طرح ملی "بانو توانا" روز چهارشنبه در مراسمی با حضور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در یزد افتتاح شد.

به گزارش ایرنا ، معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان در این مراسم ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: در آخرین روز از هفته تربیت بدنی توفیق شد تا در استان یزد حضور پیدا کرده و چندین پروژه ورزشی افتتاح شود.

"مریم کاظمی پور" افزود: طرح ملی بانو توانا برای ارتقای سطح کیفی زندگی بانوان به ویژه مادران بالای ۶۰ سال برای استفاده از ظرفیت ورزش های آبی و آب درمانی است.

وی اظهار کرد: از مسولان اداره کل ورزش و جوانان استان که در این امر اهتمام داشتند تشکر می‌کنم.

طرح بانو توانا، یک طرح کشوری است که به طور اختصاصی برای افراد سالمند بالای ۶۰ سال در نظر گرفته شده است و افزایش سطح مشارکت بانوان سالمند، بهبود سطح کیفی زندگی و ارتقای وضعیت سلامت و امید به زندگی در افراد سالمند، جلوگیری از پیری زودرس و توجه به قشر سالمند به عنوان سرمایه های جامعه از جمله اهداف مهم اجرایی این طرح به شمار می رود.

این طرح کاملا رایگان بوده و بودجه آن نیز به طور اختصاصی از سوی وزارت ورزش و جوانان تامین شده و از طرف معاونت امور زنان و خانواده نیز یک درصد از بند "ه" تبصره ۹ برای طرح های بانوان اختصاص پیدا کرده است.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان صبح امروز وارد استان یزد شد.

شرکت در سمینار توانمند سازی مربیان ،افتتاح استخر سرپوشیده شهید آیت الله رئیسی ، سالن رزمی شهید سرسنگی و ۲ چمن مصنوعی از دیگر برنامه های کاظمی پور در استان یزد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha