استاندار فارس: خون شهدای مقاومت، رژیم صهیونیستی را ریشه کن خواهد کرد

شیراز- ایرنا- استاندار فارس گفت: خون شهدای مقاومت و تمام خون های ریخته شده به دست رژیم سفاک صهیونیستی به یک سیل بنیان کن تبدیل می شود و ریشه و بنیان خانه عنکبوت را خواهد کند.

به گزارش چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، حسینعلی امیری، در پیام تسلیت شهادت بانوی شیرازی شهیده معصومه کرباسی و همسرش در لبنان، شهادت را باب گشوده‌ رحمت واسعه‌ الهی بر آدمیان دانست و افزود: خون شهید می‌جوشد و در همه امور منشا اثر است.

وی ادامه داد: برکت وجود شهید نه تنها بر بازماندگان و اهل دنیا صفا و رشحات نور می‌تراود که حتی به گذشتگان و برزخیان هم نور و روح و ریحان می رساند.

او اظهار کرد: اینجانب شهادت ناجوانمردانه بانوی بزرگوار معصومه کرباسی و همسر رشید و فداکارشان به وسیله رژیم جنایتکار و منحوس صهیونیستی در لبنان را به خانواده، فرزندان و بازماندگان این بانوی شهیده تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

استاندار فارس گفت: به اذن الهی این خون های مطهر و به ناحق بر زمین ریخته شده، به زودی سیل بنیان کن وجود عنکبوتی رژیم ناپاک اسرائیل شده، دامان اربابان خونخوارش را نیز گرفته و زمینه ساز تعجیل در فرج امام عصر(عج) خواهد شد.

استاندار فارس: خون شهدای مقاومت، رژیم صهیونیستی را ریشه کن خواهد کرد

"«معصومه کرباسی» تنها بانوی ایرانی شهیده راه قدس و مقاومت است که سال ۲۰۰۶ پس از ازدواج با همکلاسی لبنانی خود به این کشور مهاجرت کرد و چند روز قبل او و همسرش در دفاع از محور مقاومت به شهادت رسیدند.

معصومه کرباسی (آرزو) سال ۱۳۵۹ در شیراز دیده به جهان گشود. فرزند حاج حسین کرباسی از اصحاب مسجد النبی شیراز و از مهندسان برجسته سازمان جهاد کشاورزی بود. وی فارغ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز و از فعالان فرهنگی و رسانه‌ای و از نخبگان برنامه نویسی در این دانشگاه بود. معصومه سال ۱۳۸۲ با همکلاسی لبنانی خود دکتر رضا عواضه ازدواج کرد و به همراه همسرش در سال ۱۳۸۳ به لبنان رفت و در آنجا به حزب الله لبنان پیوست.

وی در خانواده‌ای قرآنی پرورش یافت و مادر فداکار پنج فرزند بود. سال‌ها با راه اندازی کانون‌ها، مجالس فرهنگی و دینی با نگاهی امتی به مباحث جهان اسلام، هم اسطوره مقاومت شد و هم به آرزوی خود که بارها به خانواده اش گفته بود، رسید.

رضا در بیروت مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته کامپیوتر اخذ کرد و برای ادامه تحصیل به تهران آمد و از دانشگاه امیرکبیر موفق به دریافت مدرک دکتری شد. وی از نخبگان امنیت سایبری حزب الله بود و تا آخرین لحظه در کنار حزب الله و همراه همسرش با رژیم غاصب صهیونیستی مبارزه کرد.

پهپاد ارتش تروریستی روز شنبه ۲۸ مهر به طور هدفمند یک خودرو در شهر جونیه را تعقیب می‌کرد، خودرویی که سرنشینانش کرباسی و همسرش عواضه بودند. خودرو در حال حرکت بود که پهپاد رژیم صهیونیستی به سمت آن موشکی پرتاب کرد اما به گوشه ماشین برخورد کرد و صدمه‌ای به سرنشینانش وارد نشد. عواضه خودرو را متوقف کرد. کنار اتوبان ایستاد، پیاده شد و دست همسرش را گرفت تا گوشه‌ای پناه بگیرند. سرنشین‌های خودروهای دیگر هم پیاده شدند اما انگار هدف‌های پهپاد مشخص بودند. موشک دوم هم شلیک شد و زوج ایرانی_ لبنانی به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha