۲ آبان ۱۴۰۳، ۱۸:۲۸
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85637415
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بازدید وزیر میراث‌فرهنگی از ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی نهاوند

همدان- ایرنا- "رضا صالحی‌امیری" وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در جریان سفر به استان همدان، با حضور در نهاوند از ظرفیت‌های گردشگری و صنایع دستی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ وزیر میراث فرهنگی در نخستین روز سفر خود به استان همدان، عصر چهارشنبه مورد استقبال مسوولان محلی و استانی قرار گرفت و در ادامه به مقام شامخ شهدای شهرستان نهاوند ادای احترام کرد.

وزیر میراث فرهنگی به همراه معاونان و مسئولان استانی، نثاری نماینده نهاوند در مجلس، فرماندار نهاوند از خوشه مبل و منبت در روستای دهفول نهاوند بازدید کرد.

صالحی امیری در این سفر از کارگاه‌های مبل و منبت روستای دهفول در شهرستان نهاوند بازدید کرد.

تولیدکنندگان در این بازدید بر لزوم حمایت دولت از آنها برای رونق تولید تأکید و خواستار در اختیار گذاشتن تسهیلات ارزان قیمت برای توسعه کسب و کار شدند.

بازدید وزیر میراث‌فرهنگی از ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی نهاوند

روستای دهفول با سه هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت دارای ۳۲۰ کارگاه مبل و منبت فعال است.

  • صالحی‌امیری همچنین در این سفر از ظرفیت‌های گردشگری سراب گیان نهاوند بازدید کرد.

به گزارش ایرنا؛ شهرستان نهاوند به مرکزیت شهری به همین نام با حدود 200 هزار نفر جمعیت در جنوب غربی استان همدان قرار دارد.

شرکت در شورای اداری شهرستان ملایر و یادواره شهید "علی نظری" یکی از شهدای امنیت از دیگر برنامه‌های سفر وزیر میراث فرهنگی به استان همدان است.

وزیر میراث فرهنگی همچنین فردا /پنجشنبه/ در همدان از آرامگاه بوعلی و محوطه ثبت جهانی باستانی هگمتانه و همچنین غار علیصدر و شهر جهانی سفال لالجین در شهرستان های کبودرآهنگ و بهار بازید خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha