۳ آبان ۱۴۰۳، ۱۰:۲۳
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85637864
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: زنجان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن موفق عمل کرد

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان به برتری استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور اشاره کرد و گفت: نهضت مسکن ملی در استان با همگرایی دستگاه‌های اجرایی با موفقیت اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی روز پنجشنبه در جلسه شورای مسکن استان با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن از پروژه های مهم و اولویت دار استان است، افزود: این استان در اجرا و ساخت مسکن ملی در سطح کشور پیشرو است.

وی با بیان اینکه مدل ساخت مسکن باید متفاوت باشد، اضافه کرد: همگرایی و همدلی در اجرای مسکن ملی عاملی مهم در پیشبرد برنامه های ترسیم شده بود و اگر همگرایی و هم افزایی مدیران در اجرای این طرح بزرگ نبود مسکن ملی در استان به وضعیت کنونی نمی رسید.

افشارچی با بیان اینکه استان زنجان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن پیشتاز است، خاطر نشان کرد: طرح مسکن ملی در استان با همکاری و همگرایی دستگاه ها با موفقیت اجرا شد.

وی گفت: باید از راهبری مناسب اداره کل راه و شهرسازی، زحمات همه مدیران شرکتهای خدمات رسان در تامین زیرساختهای طرح های نهضت ملی مسکن و تلاش شهرداری و سازمان نظام مهندسی تشکر و قدردانی کنم.

افشارچی همچنین از همراهی بانک مسکن در تامین منابع مالی طرح‌های نهضت ملی مسکن استان قدردانی کرد و یادآور شد: عملکرد بانک مسکن استان زنجان در تامین منابع مالی طرحهای نهضت ملی مسکن در سطح کشور نمونه است.

سهم استان زنجان از واحدهای نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار واحد است که تاکنون بیش از ۶۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

همچنین از ۲۷ هزار و ۶۳ واحد مسکونی حمایتی که برای استان زنجان تعیین شده، اجرای بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی آغاز شده و میانگین پیشرفت فیزیکی این واحدها بیش از ۷۳ درصد است.

براساس برنامه ریزی انجام شده چهار هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در استان به متقاضیان تحویل شده است و تا پایان سال جاری هم سه هزار واحد برای تحویل به متقاضیان آماده است و در مجموع هفت هزار و ۳۰۰ واحد به متقاضیان واگذار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha