۵ آبان ۱۴۰۳، ۱۳:۰۳
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85637902
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یکهزار و ۳۰۰ میلیارد ریال برای توسعه تصفیه‌خانه فاضلاب بجنورد جذب شد

بجنورد- ایرنا- سرپرست معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب خراسان‌شمالی گفت: یکهزار و ۳۰۰ میلیارد ریال برای توسعه و تکمیل مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب بجنورد از محل اعتبارات دولتی تاکنون جذب شده است.

سید ابراهیم حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سه هزار میلیارد ریال در سفر استانی رییس جمهور شهید به خراسان شمالی برای مدول دوم تصفیه‌خانه بجنورد مصوب شد.

وی افزود: از این میزان ۲ هزار میلیارد ریال باید از منابع دولتی تامین شود که تاکنون ۶۵ درصد از آن جذب شد و این طرح در حال اجرا است.

حسینی با بیان اینکه ظرفیت تصفیه خانه بجنورد ۱۹ هزار و ۶۰۰ متر مکعب است، گفت: ورودی فاضلاب در هر شبانه روز ۲۴ هزار متر مکعب است که این تصفیه خانه جوابگوی آن نیست و باید مدول دوم آن تکمیل شود.

سرپرست معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب خراسان‌شمالی افزود: بدون تکمیل مدول دوم تصفیه خانه، نمی توانیم به شهروندان انشعاب و خدمات ارایه دهیم زیراکه ظرفیت این تصفیه خانه تکمیل است.

به گزارش ایرنا، ۸۹ هزار و ۴۱۸ مشترک فاضلاب شهری و روستایی در خراسان شمالی وجود دارد که ۲۶.۷ درصد جمعیت استان را شامل می شود.

اکنون چهار شهر بجنورد، شیروان، اسفراین و آشخانه و سه روستای اسلام آباد، طبر و تازه قلعه در خراسان شمالی از خدمات جمع آوری و تصفیه فاضلاب بهره مند هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha