۴ آبان ۱۴۰۳، ۸:۵۹
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85638575
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جاده‌های خراسان شمالی بارانی و لغزنده است

۴ آبان ۱۴۰۳، ۸:۵۹
کد خبر: 85638575
جاده‌های خراسان شمالی بارانی و لغزنده است

بجنورد-ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: بارش باران در محورهای مختلف سبب لغزندگی سطح جاده های استان شده است.

محمد مشتری روز جمعه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بارش باران در تمامی محورهای استان گزارش شده است از این رو رانندگان با احتیاط برانند و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

وی افزود: همچنین گردنه امین الله در جاده بجنورد _ آشخانه ، گردنه اسدلی در جاده بجنورد- اسفراین و گردنه بیو در شوقان مه آلود است .

به گزارش ایرنا، شرکت آب منطقه ای خراسان‌شمالی به استناد هشدار نارنجی هواشناسی، جاری شدن رواناب و سیلاب در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مردم از حریم رودخانه ها فاصله بگیرند.

این وضعیت برای اغلب مناطق نیمه شمالی و بخش هایی از شرق استان، شامل شهرستان های مانه، سملقان، راز و جرگلان و شمال شهرستان های شیروان و بجنورد پیش بینی شده است.

بر این اساس لازم است شهروندان و مسافران برای حفظ جان از اتراق در حاشیه رودخانه ها، مسیل ها، مخازن سدها و بندهای انحرافی بپرهیزند.

استان خراسان شمالی بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ کیلومتر رودخانه و مسیل دارد که ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر آن رودخانه ها و مسیل های مهم است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha