حمایت‌ مالی مردم ایران از جبهه مقاومت، نمایش همدلی‌ قلبی با مظلومان غزه و لبنان است

گنبدکاووس- ایرنا- امام جمعه گنبدکاووس گفت: ملت ایران با حمایت‌ مالی و اهدای کمک‌های نقدی و کالایی و برخی بانوان هم با هدیه طلاهای خود، بار دیگر همدلی‌ قلبی با مردم مظلوم غزه و لبنان را به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته گنبدکاووس با اشاره به جنایات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی علیه ملت فلسطین و لبنان و آوارگی ۷۰۰ تا ۹۰۰ هزار لبنانی در نزدیکی مرز سوریه و عراق همراه با شهادت ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از مردم این کشور در چند روز گذشته، اظهار کرد: نزدیک به ۵۰ هزار نفر از آوارگان لبنانی کودکان شیرخوار و نیازمند کمک برای تامین شیرخشک هستند.

وی با قدردانی از همراهی همیشگی ملت ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبنان، افزود: شاهد شکل‌گیری صف‌های مردمی به ویژه بانوان در روزهای گذشته برای تقدیم طلاهای خود در راه کمک به جبهه مقاومت هستیم.

امام جمعه گنبدکاووس بیان کرد: از امروز تا سه هفته دیگر فرصت است تا مردم برای عمل به فتوای رهبری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبنان، هر چه در توان دارند از پول، طلا و کمک‌های غیر نقدی را اهدا کنند.

حجت الاسلام ترابی به پنجمین سفر خارجی رییس‌ دولت چهاردهم و نخستین حضور ایران به عنوان عضو اصلی بریکس اشاره کرد و گفت: بازگشت موفق مسعود پزشکیان از سفر به روسیه و اعلام موضع قاطع وی در رابطه با تهدید رژیم غاصب صهیونیستی که اگر خطایی مرتکب شود پاسخی خواهد گرفت که درد آن را حس کند اقتدار ایران اسلامی را نشان داد.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت دانش آموز شهید حسین فهمیده و هفته بسیج دانش‌آموزی، اظهار کرد: نسل امروز با الگوگیری از راه شهید فهمیده می‌تواند یک آینده در اوج را برای امت اسلامی رقم بزند که نقش سپاه، بسیج و خانواده‌ها در این مسیر بسیار مهم است.

حمایت‌ مالی مردم ایران از جبهه مقاومت، نمایش همدلی‌ قلبی با مظلومان غزه و لبنان است

امام جمعه گنبدکاووس مبارزه با فساد در هر جایگاه و لباسی را یک مساله فراجناحی دانست و گفت: ملت ایران در مبارزه با فساد هیچ خط قرمزی قائل نیست و حمایت خود را از عمل انقلابی دستگاه قضا و دادستان شهرستان در مبارزه با فساد اخیر و کمک به فعالیت سالم اقتصادی و تکمیل طرح‌های به زمین مانده اعلام می‌کند.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران توانست نزاع حق و باطل را سامان داده و جامعه وابسته و زمین گیر را به یک جامعه سرزنده، موثر، پیشرو و تصمیم گیر تبدیل کند، افزود: جبهه حق مقابل باطل در گفتمان مقاومت تجلی پیدا کرده که مقابلش گفتمان شرارت و استکبار جهانی است.

وی ادامه داد: بر خلاف صحبت‌هایی عده‌ای که گفتمان مقاومت را به گفتمان جنگ طلبی ترجمه می‌کنند و افراد تبلیغ کننده این گفتمان را ماجراجو و جنگ طلب می‌دانند اگر به دنبال صلح هستیم باید در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان جبهه شرارت عالم ایستادگی و مقاومت کنیم.

امام جمعه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه رژیم غاصب صهیونیستی را مقاومت از لبنان اخراج کرد، گفت: مقاومت باید باشد تا به صلح پایدار و عزتمندانه برسیم و این راه شهدای مثل سید حسن نصرالله به عنوان شهید امت سازی و جهانی سازی مقاومت است چراکه اگر می‌خواست بی‌خیال فلسطین باشد امروز دیگر غزه‌ای نبود و حکومت دست نشانده رژیم غاصب صهیونیستی آن را اداره می‌کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha