۴ آبان ۱۴۰۳، ۱۴:۰۵
کد خبر: 85638805
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یامال در آستانه ال‌کلاسیکو:«می‌خواهم اسطوره بارسلونا شوم»

تهران- ایرنا- ستاره جوان بارسلونا در آستانه ال‌کلاسکیوی فرداشب، گفت که می‌خواهد نامش در تاریخ این تیم ماندگار شود.

به گزارش روز جمعه ایرنا، تیم فوتبال بارسلونا، فرداشب و از ساعت ۲۲:۳۰ در هفته یازدهم لالیگا و در ال‌کلاسیکوی دور رفت، در سانتیاگو برنابئو مهمان رئال مادرید است.

لیمنه یامال، ستاره جوان بارسا، یکی از بازیکنانی است که هانسی فلیک و هواداران بارسا روی او برای بازی فرداشب حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند.

یامال هم مشتاق است تا یک تجربه دیگر ال‌کلاسیکو را تجربه کند. این ستاره ۱۷ ساله اولین بازی خود در ال‌کلاسیکو را فصل گذشته در بازی رفت انجام داد. اگرچه او هنوز تاثیر مطلوب را برای بارسلونا مقابل رئال مادرید نداشته، اما امیدوار است که بازی شنبه در سانتاگو برنابئو متفاوت باشد.

بارسلونا فصل را با فرمی تماشایی آغاز کرده و همین را می‌توان در مورد یامال نیز گفت. او می‌خواهد بازیکن تعیین‌کننده‌ای در بازی فرداشب باشد، البته اگر بتواند از فرلند مندی که حریف مستقیم او در برنابئو خواهد بود، بهتر عمل کند.

یامال در آستانه بازی فرداشب با رئال مادرید گفت‌وگویی درباره میراثی که می‌خواهد در بارسلونا از خودش به جا بگذارد، گفت: دوست دارم در تاریخ بارسلونا به عنوان یک اسطوره از من یاد شود. به لطف بارسلونا، من همانی هستم که هستم ، آنها همه چیز را به من داده‌اند. می‌خواهم تمام زندگی‌ام را اینجا باشم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha