آنچلوتی: ال‌کلاسیکو سخت و رقابتی است/ یامال برای همه تیم‌ها خطرناک خواهد بود

تهران- ایرنا- سرمربی رئال مادرید، ال‌کلاسیکو را یک مسابقه سخت و رقابتی دانست و عنوان کرد که بازیکنانش باانگیزه و آماده بازی فرداشب هستند.

به گزارش عصر جمعه ایرنا، کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در نشست خبری پیش از بازی فردا شب با بارسلونا در هفته یازدهم لالیگا، گفت: تیم در شرایط خوبی است و بازیکنان با انگیزه هستند. ال کلاسیکو همیشه یک بازی بسیار رقابتی و سخت است. این یک جشن فوتبال است و ما می‌خواهیم نمایش خوبی را مقابل هواداران خود داشته باشیم.

وی درباره بارسلونا، اظهار داشت: بارسلونا روش بازی بسیار واضحی دارد و کارش را خوب انجام می‌دهد. آنها تیم شجاعی هستند و ما باید تا جایی که می‌توانیم برای بازی آماده شویم. در این نوع مسابقه، لازم نیست زیاد صحبت کنید. ما باید یک استراتژی روشن و ساده داشته باشیم. این مسابقه‌ای است که در آن نیازی به گفتن زیاد نیست، زیرا همه با انگیزه، متمرکز، هیجان زده و مشتاق بازی هستند. یادم می‌آید در چنین بازی‎‌‎هایی، فان باستن وقتی نگران بودم متوجه می‌شد و به من می‌گفت که استراتژی مشخص است. او به من می‌گفت: «تو توپ را به من می‌دهی و بعد نگران جشن گرفتن با من هستی و این اغلب اتفاق می‌افتد.»

آنچلوتی در ادامه درباره حضور کلیان امباپه، تصریح کرد: خوشحالیم زیرا او در حال حاضر گل می‌زند. او برای تیم مهم است و با وجود گل نزدن به دورتموند، در دو گل اول تاثیر داشت. او کم کم به بهترین حالت خود باز می‌گردد، عجله نداریم و از کمک او راضی هستیم. او مطمئناً کیفیت لازم برای درخشش بیشتر دارد.

وی افزود: اولین ال‌کلاسیکو امباپه است اما این خیلی مهم نیست. او این تجربه را دارد و چندین بار با بارسلونا روبه‌رو شده است. او می‌داند که باید چه کار کند و به کیفیت خود اعتقاد زیادی دارد و فردا هم مثل همیشه کارهایش را انجام خواهد داد. گاهی اوقات او تأثیر بیشتری دارد، برخی اوقات کمتر، اما می‌دانم که او فردا به تیم کمک خواهد کرد.

آنچلوتی در بخش دیگری از این نشست درباره راز درخشش لوکا مودریچ و روبرت لواندوفسکی در سنین بالا، یادآور شد: هیچ رازی برای این تداوم موفقیت با وجود پا به سن گذاشتن وجود ندارد. این نتیجه نظم و انضباط، حرفه‌ای بودن و علاقه آنها به فوتبال است.

سرمربی رئال مادرید درباره لمینه یامال که پیش‌بینی می‌شود یکی از ستاره‌های بارسا در بازی فرداشب باشد، گفت: عاشق نحوه بازی و نگرش او هستم. بازیکن خطرناکی است، اما نمی‌توانیم تمرکز زیادی روی آن داشته باشیم. باید کیفیت حریف را در نظر بگیریم، اما قبل از هر چیز باید روی کاری که انجام می‌دهیم، تمرکز کنیم. ما به آنها احترام می‌گذاریم زیرا عملکرد بسیار خوبی دارند و همه این را دیده‌اند. آنها شروع بسیار خوبی در این فصل داشته‌اند.

وی درباره انتقاداتی که ممکن است به او بابت نتایج رئال شود، اظهار داشت: انتقاد من را نگران نمی‌کند و آن را درک می‌کنم. زمان زیادی را صرف فکر کردن به آن نمی‌کنم. کاری که می‌خواهم انجام دهم این است که ایده‌هایم را روشن کنم و سپس آنها را به بهترین شکل ممکن به گوش بازیکنان برسانم. از به اشتراک گذاشتن آنچه که فکر می‌کنم استراتژی صحیح برای هر بازی است با بازیکنان، لذت می‌برم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha