فلیک: بی‌صبرانه منتظر سوت آغاز ال‌کلاسیکو هستم/ به خودمان ایمان داریم

تهران- ایرنا- سرمربی آلمانی بارسلونا در نشست خبری ال‌کلاسیکوی فرداشب، اشاره کرد که به بازیکنانش اطمینان دارد و آنها مشتاقانه آماده حضور در این مسابقه هستند.

به گزارش عصر جمعه ایرنا، هانسی فلیک سرمربی بارسلونا در نشست خبری پیش از بازی فرداشب با رئال مادرید در هفته یازدهم لالیگا، گفت: ما ایده‌های خود را داریم. فلسفه ما این است که پرس را بالا ببریم و بازی را برای حریف سخت کنیم. باید خیلی نزدیک به هم بازی کنیم و فاصله زیاد بین خطوط در برنامه ما نیست. رئال مادرید بازیکنان بسیار سریعی دارد، اما من به تیمم اعتماد کامل دارم.

وی ادامه داد: با نگاهی فراتر از تاکتیک‌ها، این یک بازی بسیار ویژه برای همه است. من و بازیکنانم نمی‌توانیم برای بازی صبر کنیم. در آلمان رقابت‌های دربی وجود دارد، اما هیچ چیز مانند ال‌کلاسیکو نیست. وظیفه من این است که تیم را به خوبی آماده کنم. می‌بینم که همه بازیکنان مشتاقانه منتظر این مسابقه هستند و من نیز مشتاقانه منتظر آن هستم.

فلیک تأکید کرد که تیم روی اهداف خود متمرکز است و اجازه نمی‌دهد فشار خارجی یا تمجیدها بر آنها تأثیر بگذارد و انسجام گروهی واقعی را بهم بریزد. او اخطار داد: دریافت تمجید خوب است. من کارم را انجام می‌دهم و این به نتایج مربوط می‌شود. وقتی برنده می‌شوید، خوب است و وقتی نمی‌برید، کمتر اوضاع عوض می‌شود. باید روی ایده‌مان و روی اشتیاقمان تمرکز کنیم.

فلیک که با توجه به نتایجش تا اینجای فصل مورد تمجید قرار گرفته است، اظهار داشت: ما به خودمان ایمان داریم. سیستم خود را داریم و من آن را مقابل بایرن گفتم. گفتم باید برخی چیزها را بهبود ببخشیم. هر بازی که انجام می‌دهیم، خود را با حریف تطبیق می‌دهیم و این کاری است که مقابل رئال مادرید انجام خواهیم داد. همه تیم ها بازیکنان سریعی دارند. من به تیم اعتماد کامل دارم.

فلیک با رد هر بهانه‌ای به دلیل برنامه‌ریزی و داشتن یک روز کمتر برای استراحت نسبت به رئال، به بازیکنانی مانند کوبارسی، لمینه یامال و فرمین نیز اشاره و تاکید کرد: به هر بازیکنی نیاز داریم که بهترین عملکرد خود را برای پیروزی در برنابئو انجام دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha