بلیت فروشی بازی تراکتور و آلومینیوم آغاز شد

تبریز- ایرنا- باشگاه تراکتور تبریز اعلام کرد: بلیت فروشی بازی ۲ تیم تراکتور و آلومینیوم اراک از هفته نهم رقابت های لیگ برتر آغاز شد.

به گزارش ایرنا، بلیت فروشی دیدار ۲ تیم تراکتور تبریز و آلومینیوم اراک به صورت اینترنتی از ساعت ۱۱ روز / جمعه/ برابر با چهارم آبان آغاز شده است و تا ساعت ۱۲ روز بازی ادامه دارد.

دیدار ۲ تیم تراکتور تبریز و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۷ روز یکشنبه برابر با ۶ آبان ماه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود و بلیت‌های این دیدار تا ساعت ۱۲ روز بازی از طریق سامانه https://ticket.tractor-club.com به فروش می‌رسد.

باشگاه تراکتور اعلام کرد: باتوجه به تکمیل گیت‌های الکترونیکی ورزشگاه یادگار امام و دستورالعمل سازمان لیگ مبنی بر ضرورت یکسان بودن تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه با آمار بلیت فروشی، از هواداران گرامی تقاضا می‌شود نسبت به تهیه بلیت اینترنتی اقدام کنند تا جریمه و محرومیتی برای باشگاه اعمال نشود.

به گزارش ایرنا، تیم تراکتور تبریز با ۱۳ امتیاز در رده پنجم و آلومینیوم اراک با ۱۲ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند.

قرمزهای تبریز تاکنون در فصل جدید لیگ برتر در زمین خانگی موفق به پیروزی نشده اند و از سه بازی خانگی ۲ باخت و یک تساوی کسب کرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha