رژیم جنایتکار صهیونیستی جز زبان زور به هیچ قانونی پایبند نیست

گرگان- ایرنا- رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: رژیم جنایتکار صهیونیستی به‌عنوان سگ هار منطقه جز زبان زور به هیچ قانونی پایبند نیست و در این دنیا در آتش رزمندگان و در آن دنیا نیز در آتش پروردگار خواهد سوخت.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان روز شنبه پس از ادای احترام به شهدای استان گلستان در گلزار امامزاده عبدالله(ع) گرگان اظهار کرد: اگر امروز کودکان غزه بر روی ویرانه‌های سرزمین سوخته خود لحظه حماسی شهادت شهید سنوار را تکرار می‌کنند به دلیل آن است که جریان و اندیشه مقاومت هرگز نمی‌میرد و همیشه پویا در رگ فرزندان مقاومت جاری است.

وی بیان کرد: از آن زمان یزید و یزیدیان پیروزی خود را مستانه فریاد می‌کشیدند اما در تاریخ یادی جز نکبت از آنان باقی نماند و امروز هم همین اتفاق خواهد افتاد و به زودی شاهد موفقیت جبهه مقاومت در برابر ددمنشی رژیم جنایتکار صهیونیستی خواهیم بود.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه انقلاب اسلامی با اهدای خون شهدا به پیروزی رسیده است، اظهار کرد: ملت ایران هرگز روزی را که رژیم تا دندان مسلح بعثی با حمایت اربابان غربی و شرقی به ایران حمله کرد فراموش نمی‌کند.

حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان ادامه داد: در آن زمان کسی فکر نمی‌کرد ایران با وجود ویرانه‌هایی که دشمن بعثی از شمال تا جنوب غرب کشور به بار آورد باز هم بتواند روی پای خود بایستد اما در سایه‌سار هدایت‌ امام راحل و جان‌نثاری آحاد ملت و نیروهای مسلح به حدی از پیشرفت و بالندگی رسیده‌ایم که تل‌آویو را هدف قرار می‌دهیم و توانمندی ایران بیش از این است.

رژیم جنایتکار صهیونیستی جز زبان زور، به هیچ قانونی پایبند نیست

به گزارش ایرنا، رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح برای حضور در مراسم تکریم و معارفه رییس این سازمان در گلستان به گرگان سفر کرده است.

دیدار با نماینده ولی فقیه در گلستان، دیدار با خانواده شهید امنیت پایدار و همچنین دیدار با کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح از جمله برنامه‌های حجت‌الاسلام پورخاقان در این سفر یک روزه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha