هوشیاری و اقتدار دلاور مردان ایران، پاسخ دندان‌شکنی به دشمن داد

زنجان - ایرنا - رئیس سازمان بسیج مهندسین کشور با بیان اینکه بامداد امروز شاهد تحرکات خصمانه رژیم صهیونیستی و حامیان آن بودیم، اظهار داشت: هوشیاری و اقتدار دلاور مردان ایران اسلامی، پاسخ دندان‌شکنی به این اقدامات داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ‌محسن قنادزاده روز شنبه در آیین افتتاحیه کشوری رزمایش تخصصی جهادگران فاطمی بسیج مهندسین عمران و معماری در زنجان ضمن قدردانی از مدافعان حریم هوای کشور، افزود: این اتفاق نشانگر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است که با تمام قوا در برابر تهدیدات دشمنان ایستاده و همواره برای پاسخگویی به هرگونه تعرض آمادگی دارد.

وی در ادامه به برنامه های رزمایش تخصصی جهادگران فاطمی در هفته پدافند غیرعامل از پنج تا ۱۰ آبان ماه اشاره کرد و گفت: این برنامه ها شامل برگزاری کارگاه‌های تخصصی و آموزشی، برگزاری میزهای خدمت، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق کم برخوردار، دیدار با خانواده شهدای جامعه مهندسین و انجام رزمایش‌های مختلف است که امیدواریم این گروه‌ها در سراسر کشور به بهترین نحو ممکن خدمات خود را به مردم ارائه دهند.

قنادزاده با بیان اینکه خاصیت پدافند غیرعامل ایجاد اطمینان و آرامش در جامعه است و جامعه تخصصی باید به پدافند غیرعامل توجه کافی داشته باشند، گفت: اتفاق شب گذشته نشان داد لازم است گروه‌های جهادی در این زمینه به صورت تخصصی و حرفه‌ای وارد کار شده و عمل کنند.

وی به لزوم تشکیل پدافند غیرعامل در سطح کشور اشاره کرد و گفت: به منظور آماده سازی برای شرایط بحرانی باید گروه‌های فنی و تخصصی مهندسی مختص مدیریت بحران در کشور تشکیل شود تا بهترین عملکرد را در مقابله با مشکلات داشته باشیم.

۱۲۰۰ گروه جهادی در رزمایش تخصصی جهادگران فاطمی شرکت دارند

رئیس سازمان بسیج مهندسین کشور گفت: یک هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در سراسر کشور در رزمایش تخصصی جهادگران فاطمی بسیج مهندسین عمران و معماری مشارکت دارند.

قنادزاده به اهداف رزمایش تخصصی جهادگران فاطمی بسیج مهندسین عمران و معماری اشاره کرد و گفت: انسجام بخشی بین جامعه مهندسین، گروه‌های جهادی، استفاده از ظرفیت حداکثری جامعه متخصصین در محرومیت زدایی و ارائه خدمات شایسته به مردم از جمله این اهداف است.

وی افزود: محور ماموریت ما در حوزه بسیج مهندسی و عمران خدمت رسانی حداکثری در عرصه‌های مختلف به ویژه محرومیت زدایی از چهره روستاهاست.

رئیس سازمان بسیج مهندسین کشور اضافه کرد: عرصه فعالیت‌های بسیج مهندسین عمران در ۲ بخش شهری و روستایی تقسیم می‌شود که برگزاری میزهای خدمت و رفع محرومیت از چهره روستاها در بخش مختلف مسکن، آب، گاز و جاده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha