۵ آبان ۱۴۰۳، ۱۳:۳۳
کد خبرنگار: 1070
کد خبر: 85639706
T T
۱۰ نفر

برچسب‌ها

پدافند هوایی ایران قدرت خود را به رخ جهانیان کشید

تهران-ایرنا-استاد دانشگاه با تاکید بر این که پدافند هوایی ایران قدرت خود را به رخ رژیم صهیونیستی و جهانیان کشید ، گفت: آرامش حاکم بر کشور بعد از این حمله باعث افزایش قدرت چانه زنی و مانور دیپلماتیک ایران در معادلات منطقه ای و جهانی خواهد شد.

محمدرضا طورانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا اظهار داشت: حمله رژیم صهیونیستی به ایران بیشتر از پیوست بزرگنمایی برخوردار بود، این حمله اثر عکس برای نتانیاهو داشت و قوت و دقت پدافند ایران را به رخ رژیم صهیونیستی و دنیا کشید و بر خونسردی و اطمینان خاطر مردم به نیروهای مسلح کشور تاکید کرد.

وی گفت: عملیات بامداد امروز رژیم صهیونیستی نتیجه عکس داشت و امروز می توان آن را در ناامیدی رسانه های صهیونیستی مشاهده کرد، این موضوع به زودی در روحیه نظامیان این رژیم نمایان خواهد شد. از دیگر سو افزایش روحیه محور مقاومت و تقویت انگیزه جهت مقابله با تجاوزات اسراییل از تاثیراتی خواهد بود که نشان دهنده خطای محاسباتی نتانیاهو می باشد.

طورانی تاکید کرد: آرامش حاکم برکشور نیز باعث افزایش قدرت چانه زنی و مانور دیپلماتیک ایران در معادلات منطقه ای و جهانی خواهد شد. حباب کاذب افزایش دلار و سکه نیز بدلیل بی اثر بودن این حمله در حال فروکش کردن است. بورس تهران نیز با روند سبز شدن روبرو شد و نشان از کاهش سطح التهاب و افزایش امید سرمایه گذاری داخلی می باشد.

این استاد دانشگاه و آینده پژوه تصریح کرد: به نظر میرسد تمام نگاه ها به سمت تصمیم گیری ایران است و بازی برد-برد از آن تهران می باشد و این امر باعث هم افزایی و بازسازی روحیه و توان لجستیکی محور مقاومت خواهد شد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی کشور بامداد امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سامانه یکپارچه پدافند هوایی هجوم رژیم صهیونیستی به نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را رهگیری و مقابله موفق کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha