امام جمعه فقید کازرون در ترویج معارف انقلاب تلاشی پیگیر داشت

قم- ایرنا- رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تسلیت شهادت امام جمعه کازرون، او را روحانی با تواضع و با اخلاص در خدمت مردم شریف کازرون عنوان کرد که تلاشی پیگیر در ترویج معارف اسلام و انقلاب داشت.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری روز شنبه با ارسال پیام تسلیتی که یک نسخه از آن در اختیار ایرنا قرار گرفته، آورده‌است: شهادت حجت الاسلام و المسلمین محمد صباحی امام جمعه مردمی و خدوم کازرون موجب تألم و تاثر گردید. آن روحانی ارجمند، با اخلاص و تواضع در خدمت مردم شریف کازرون بود و تلاشی پیگیر در ترویج معارف اسلام و انقلاب داشت.

پیام حاکیست: اینجانب شهادت آن شهید نماز جمعه را به خانواده‌ گرامی آن مرحوم و همه بازماندگان، وابستگان و علاقه مندانش تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه احدیت برای آن روحانی متعهد و صبور علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم. همچنین ضمن تشکر از زحماتی که دستگاه‌های امنیتی در این زمینه مبذول می‌دارند، از آن‌ها انتظار می‌رود که با بررسی‌های کامل و اقدامات لازم، از تکرار چنین حوادثی جلوگیری به عمل آورند.

آیت الله اعرافی:‌ روحانیت جان خود را برای رسیدن به آرمان های الهی کف دست گرفته‌است

مدیرحوزه‌های علمیه سراسر کشور نیز با صدور پیام تسلیتی آورده‌است: روحانیت اصیل در مسیر سربازی اسلام و خدمت به مردم شریف سر از پا نمی‌شناسد و جان خویش را در جهت رسیدن به آرمان های الهی بر کف دست گرفته‌است.

در پیام آیت الله علیرضا اعرافی آمده‌است: خبر شهادت امام جمعه خدوم و مردمی کازرون حجت الاسلام و المسلمین محمد صباحی پس از اقامه نماز جمعه، به دست فردی که دارای سابقه محکومیت و شرارت بوده مایه تاسف و تاثر شد اما هم چنان ثابت کرد که روحانیت اصیل در مسیر سربازی اسلام و خدمت به مردم شریف سر از پا نمی‌شناسد و جان خویش را در جهت رسیدن به آرمان های الهی بر کف دست گرفته‌است.

پیام حاکیست: اینجانب این شهادت مظلومانه را به علما و روحانیون استان فارس، مردم شهیدپرور کازرون و خانواده آن شهید والامقام تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و برای بازماندگان محترم اجر و صبر جزیل از خداوند متعال خواستارم.

امام جمعه کازرون روز جمعه چهارم آبانماه پس از اقامه نماز جمعه در این شهر هدف تیراندازی یک فرد قرار گرفت و به شهادت رسید.

کازرون در غرب استان فارس است و مرکز آن حدود ۱۶۰ کیلومتر با شیراز فاصله دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha