قدرت تدافعی ایران، رژیم صهیونیستی را تحقیر و بی آبرو کرد

کیش- ایرنا- امام جمعه کیش با اشاره به حمله دیشب رژیم صهیونیستی به حریم جمهوری اسلامی ایران گفت: توان تدافعی ایران در برابر این حمله، سبب تحقیر و بی آبرو شدن رژِیم صهیونیستی و حامیانش شد.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی‌نیاز روز شنبه در گفت و گو با ایرنا ضمن محکوم کردن تعرض رژیم صهیونیستی به حریم کشورمان، اظهار کرد: این رژیم جنایتکار پس از پاسخ دفاعی مشروع ایران در عملیات وعده صادق 2، اعلام کرده بود که حمله سنگینی به مراکز نظامی و شاهرگ‌های اقتصادی ایران خواهد داشت، اما با قدرت تدافعی ایران نتیجه چیزی جز تحقیر صهیونیست‌ها نبود.

وی ادامه داد: رسانه‌های صهیونیست و کاربران فضای مجازی آنان ناچار به اعتراف شده و قدرت نظامی اسراییل در برابر قدرت تدافعی ایران را به سخره گرفتند.

امام جمعه کیش با بیان اینکه امروز همه جهان به قدرت تدافعی جمهوری اسلامی ایران در برابر هرگونه تهدید کاملا واقف شده است، اضافه کرد: قطع یقین هرگونه تعرض به کشور در زمان و مکان مناسب با شدت بیشتری پاسخ داده خواهد شد.

وی بیان کرد: امروز دلاوران جمهوری اسلامی ایران توانستند بر افسانه شکست ناپذیری ارتش این رژیم جنایتکار پایان دهند و نشان دهند که نظامیان اسرائیلی بزدلانی هستند که فقط کودکان، زنان و مردم بی دفاع را نشانه می‌روند.

حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز با تاکید بر اینکه ماجراجویی دیشب رژیم منحوس صهیونیستی نقض آشکار قواعد بین المللی بود، گفت: قطع یقین جمهوری اسلامی حق پاسخ به این گستاخی را دارد و در زمان مناسب خود، همچون گذشته پاسخ دندان شکنانه‌ای به آن خواهد داد.

قدرت تدافعی ایران، رژیم صهیونیستی را تحقیر و بی آبرو کرد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha