۶ آبان ۱۴۰۳، ۸:۴۸
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85640406
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تداوم خدمات شهروندی از اصول اولیه در پدافند غیرعامل است

قزوین - مدیرکل پدافند غیرعامل قزوین گفت: تداوم و استمرار خدمات به شهروندان از اصول اولیه و مهم در پدافند غیرعامل است که باید مورد توجه دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

مهدی مدرسی روز یکشنبه به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مهمترین خدمات شهروندی شامل پخت نان، سوخت رسانی و همچنین اینترنت است که باید در مواقع حساس و بحرانی همچنان به مردم ارایه شود.

وی با بیان اینکه آموزش مسایل پدافندی برای مدیران و شهروندان استان قزوین ضرورت دارد، تصریح کرد: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و مردم باید نسبت به مسایل پدافندی آگاه شده و آمادگی لازم را کسب کنند تا بتوانیم مواقع حساس و بحرانی را به نحو مطلوب مدیریت کنیم.

مدرسی تاکید کرد: امنیت رکن اساسی در هر جامعه است و برای این مهم کشور باید بازدارندگی ایجاد کند، از جمله عوامل بازدارنده در هر کشوری پدافند عامل و غیرعامل است و ما باید بتوانیم با کمک این ۲ مولفه به کاهش آسیب پذیری در بطن جامعه اقدام کنیم.

این مسوول با بیان اینکه پدافند غیرعامل دشمن را از ادامه شرارت‌ها منصرف می‌کند، ادامه داد: با کمک پدافند غیرعامل نقاط آسیب پذر شناسایی شده و برای آن برنامه ریزی می‌شود تا دشمن نتواند آسیب و خللی به جامعه وارد سازد.

مدرسی خاطرنشان کرد: از نگاه پدافند غیرعامل باید خدمات اساسی جامعه و دستگاه های مختلف به مردم پایدار باشد و در شرایط بحرانی کوچکترین مشکلی ایجاد نشود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha